Dagsven

Rim7

Fikk en 5 liter med Rim 7 i helgen. Har brukt Rim 7 før' men nå luktet den nesten som Iron x. Har dem endret formel? Funker som fjell ihvertfall:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rim 7 har blitt endra fleire ganger har eg lest. Fikk ei flaske Rim 7 for 2 veker siden, og den stod det New 2011 edition på. Er enig med deg at virkningen er veldig bra :thumbup:

Endret av Bigbird
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma som står på min:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye Rim7 er helt konge.

Brukte den på fredagen, og la ironX etterpå. Det var så godt som ikke noe igjen å reagere på for IronX.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er dere enig at det lukter iron x av nye rim7?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter minst mulig på ting jeg vasker med engentlig. Det pleier føre til hostekramper.......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter: Kan du meg oppskrift for å få skum til å sitte? Trenger en blanding nå når det nærmer seg vinter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Er ingen skumekspert, men det bør ihvertfall være sitruswashgloss i blandingen. Tror det er endre som kan skum bedre enn meg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig at skummet ikke blir for tykt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig at skummet ikke blir for tykt :)

...eller for tynt. :)

(Hjelpsomheten selv i dag, ja :))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gutter:) Hjalp meg utrolig mye... Petter: Har du en ettermiddag jeg kunne tatt meg en tur ned? Skulle korrigert opp noen paneler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne hjelpe! :D

Fra spøk til kanon, jeg har blandet ca 1,5cm Citrus Wash & Gloss, ca 2cm Snow foam, en skvett Grime Reaper (ca 0,3cm) og en skvett Maxi Suds (ca 1cm) sammen med varmt vann og har fått tykt, fint skum som henger lenge på bilen. Det er ikke barberskum-tykt, men mer som litt tyntflytende krem. Gjør skikkelig rent og ligger fint på bilen i minst 10 minutter. Å vente lenger enn det har jeg ikke tålmodighet til, så da spyler jeg av. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er dere enig at det lukter iron x av nye rim7?

Eneste likheten er vel at begge inneholder svovelsulfat i en eller annen form. Det er den som reagerer med metall og bremsestøv, som gjør at både Iron X og Rim7 blir dypt røde etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne hjelpe! :D

Fra spøk til kanon, jeg har blandet ca 1,5cm Citrus Wash & Gloss, ca 2cm Snow foam, en skvett Grime Reaper (ca 0,3cm) og en skvett Maxi Suds (ca 1cm) sammen med varmt vann og har fått tykt, fint skum som henger lenge på bilen. Det er ikke barberskum-tykt, men mer som litt tyntflytende krem. Gjør skikkelig rent og ligger fint på bilen i minst 10 minutter. Å vente lenger enn det har jeg ikke tålmodighet til, så da spyler jeg av. :)

Takk skal prøves!:)

Knutis: Takk for oppklaringen vedr. lukt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive