Gå til innhold

Ang 3M Lens Restoration guide


Dr_S

Recommended Posts

Nederste bildet her er vel trikset litt med, eller? Ser jo en rett kant som går tvers over hele bildet. .. ;) Halve bildet er mere uskarpt enn resten...

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins

Bildet er delt i to og så har jeg tatt bilde nr 1 i prosessen og siste bildet og lagt på hverandre... glemte å tape opp å teste samt at det er pes å slipe 3 ganger og polere en gang på halve lykta :) Kamera stod på stativ på samme sted under prosessen.. derfor det ble så bra ;)

Men det ene bildet er ikke ute av fokus ?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe problem i det heletatt? :P

Jeg mener det bør fremgå at bildet er manipulert, da dette var en test. Jeg tviler ikke på at truhaa gjorde en korrekt test, men det burde det stått en forklaring til bildet, t.o.m jeg som er nærsynt kunne jo se at dette var to ulike bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

ha ha ha ... ja skal endre/legge til jeg.. enig med deg Dr S, kan være vrient å se den der.. men det er ikke juks bare så du er obs ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det bør fremgå at bildet er manipulert, da dette var en test. Jeg tviler ikke på at truhaa gjorde en korrekt test, men det burde det stått en forklaring til bildet, t.o.m jeg som er nærsynt kunne jo se at dette var to ulike bilder :)

Jeg skjønner fremdeles ikke hva som er vinningen med å vite at bildet er manipulert eller ei? Dette er jo flisespikkeri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært manipulert for å vise et annet resultat en det virkelige så hadde det jo hatt noe å si. Dette er jo bare et før bilde og et etter bilde klippet av på midten og satt over hverandre for å vise forskjellen. Jaizes... Det går an å være vanskelig :P

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at bildet er korrigert slik for å skjule et annet resultat enn det virkelige. Men mener du at dette er helt vanlig fremgangsmåte i en test? Hadde dette vært en test gjort av 3M selv, hadde ikke det vært litt rart at det da ikke sto at bildet var klippet?

Kall meg vanskelig, jeg griner ikke av den grunn Mighty ;)

ha ha ha ... ja skal endre/legge til jeg.. enig med deg Dr S, kan være vrient å se den der.. men det er ikke juks bare så du er obs ;)

Aldri sagt du har juksa med testen, bare litt med bildet, hehe... Er nok ingen her som tviler på at du gjør en god test her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et hobbyforum med frivillige, og du kan da virkelig ikke sammenligne dette med VG, Hardware.no osv!

Det står jo helt tydelig over bildet at det er en 50/50, og etter å lese igjennom testen og følge med på fremgangen skjønner man jo at dette bildet er manipulert for å vise forskjellen?

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det er en diskusjon om dette engang.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...