Christer

CG Fabric Guard Protectant

Heisann!

Da jeg shinet min mors bil en tid tilbake impregnerte jeg stofftaket med CG Fabric Guard Protectant. Har jeg forstått det riktig at dette er et impregneringsmiddel? Det er litt kritisk at ikke taket på bilen hennes lekker...

Hva har folk av erfaringer med CGFGP? Hva kan jeg forvente av holdbarhet? Vil den vare gjennom vinteren uten at det blir noen stygge overraskelser, eller bør jeg kjøpe noe mer stofftak-orientert impregneringsmiddel for å være sikker på at det ikke kommer til å lekke?

Taket fikk to runder med CGFGP, og jeg skal gå over bilen en gang til før vinteren, og da vil taket få to runder til for sikkerhets skyld, men hvis dette produktet egentlig ikke er ment for utendørs bruk er det vel like greit å gå til anskaffelse av noe mer dedikert.

Innspill?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt til matter etc.. Men er ikke den laget til cabriolettopper? Skal vel være kurrant dette, vet ikke noe om holbarhet på cab, da jeg ikke har prøvd den på det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys sier jo at "Protects Fabric & Convertible Tops - Chemical Guys Fabric Guard protects all new or cleaned interior, exterior and outdoor fabrics from water, dirt, grease and sun damage. ** Outdoor fabrics include canvas convertible tops, cloth automobile seats and carpets and boating enclosures."

Så det bør være greit, ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ketil bruker det på sin mercedes og der fungerer det fint.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innspill, da gir jeg cabtoppen etpar runder til før vinteren og en boost en gang i vinter, så burde det være bra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive