• 0
audun-automat

Kurs i Bilpleie?

Spørsmål

Tok meg en tur på biltema for å kjøpe bilpleieprodukter, der var det en kundebehandler som virkelig hadde greie på sakene og fortalte meg hva jeg burde bruke og hvordan jeg skulle gå frem "bare å bruke svamp til vasking og twist til voksing" sa den hyggelige mannen. Jeg rusla storfornøyd ut av butikken med produkter fra biltema. I utgangspunktet er jeg skeptisk til alle store butikk-kjeder som i dette tilfelle hadde bilprodukter blandet med perlesett, snorkler og svømmeføtter men uansett, selgeren overbeviste meg .

Da var alt klart for bilvask, jeg tok frem en bøtte med vann, produkter fra biltema og satte meg ned med en brødblings og tenkte det ville være lurt å google seg frem til noen tips før jeg satte i gang med bilvasken. Da havnet jeg plutselig på trådene Er du nybegynner på produktjakt?” og " Bilpleie for dummies 2" takk for det "Detailers Club" og takk tll google. Om jeg ikke følte meg lurt så var hvert fall min vurdedringsevne betraktelig svekket etter besøket hos biltema. Tok derfor turen tilbake og leverte produktene jeg hadde kjøpt.

Det vrimler av produkter ute på markedet og bestemte meg for å høre med blankbil.no. Der kom jeg i kontakt med en meget hyggelig fyr som hjalp meg med å ta ut produkter etter mitt behov.

Nå sitter jeg med en hel haug med flasker og andre produkter, jeg forstår nogenlunde hva det skal brukes til men jeg er litt usikker på fremgangsmåten og hva slags teknikk som kreves. Jeg har heller ikke pussemaskin og jeg vil veldig gjerne lære meg teknikken.

Så da blir spørsmålet:

Finnes det kurs i Bilpleie på østlandet?

Endret av audun-automat
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 svar til spørsmålet

• 0

Hehe, så audun automat skal på kurs til Leon Latex (aka Bernhard). Interesting! :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hehe, så audun automat skal på kurs til Leon Latex (aka Bernhard). Interesting! :)

Får håpe de ikke mister mikrofiberen på Billy Betong, når Sandra Salamander bøyer seg ned og tar eksosen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Får håpe de ikke mister mikrofiberen på Billy Betong, når Sandra Salamander bøyer seg ned og tar eksosen...

ahhh... good times... goooood times....

savner halvsju-introen og popping av poppkorn i steikepanne jeg :) 0,25 cola, dundersalt og donkey kong junior...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hvor på Østlandet holder du til?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hvor på Østlandet holder du til?

Lillestrøm.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive