Gå til innhold
Bilnerden.no

Bilnerden's tilbudstråd

Recommended Posts

Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Victoria Wax weekend! 20% rabatt på samtlige produkter fra Victoria Wax. http://bilnerden.no/index.php?main_page=index&cPath=57. Anbefales av Bilnerden ;)

Står ikke så mye om disse produktene her på DCN, men kan anbefale dere å søke litt på forumet til detailingworld.co.uk for nærmere info og erfaringer. Victoria Wax forkortes ofte med Vics der på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Da prøver vi på et nytt tilbud med nytt "konsept". Dere bestemmer hvilke produkter dere vil ha tilbud på!

De 12 første produktene (maks 1 produkt per medlem) nevnt i denne tråden vil være med på "ukens tilbud" som varer fra fredag 23. - søndag 30.09. Det vil bli gitt 20% rabatt.

Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl    58
Skovdahl

P21S felgrens? :) Men når er gruppekjøpet ditt avsluttet? Hadde jo vært greit å 'slippe' med en pakke..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

P21S felgrens? :) Men når er gruppekjøpet ditt avsluttet? Hadde jo vært greit å 'slippe' med en pakke.. :P

Gruppekjøpet er ferdig 30.09, samtidig med dette tilbudet. Jeg legger ut en liten oppskrift i Bilt-Hamber gruppekjøp tråden om hvordan vi gjør det med betalingen og samsending med andre varer.

Får jeg lov til å foreslå et produkt? :Phttp://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_51&products_id=76. Helt rå plast- og gummifornyer med holdbarhet på inntil to år!! Tro det eller ei ;)

Liten og rask oppskrift på bruk av produktet: Rens området med en rask vask - Et par runder med Surfex 1:2-5, gå gjerne over med en svamp når Surfex har fått virket en liten stund - En rask vask - Tørk - Påfør produktet så tynt som mulig med GTechniq's påføringspute - Tørk (helt forsiktig) av området med en microfiberklut for å fjerne overskytende væske.

Nyt resultatet! Ikke bare i dager, uker eller måneder, men år! B)

Endret av Bilnerden.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Gruppekjøpet er ferdig 30.09, samtidig med dette tilbudet. Jeg legger ut en liten oppskrift i Bilt-Hamber gruppekjøp tråden om hvordan vi gjør det med betalingen og samsending med andre varer.

Får jeg lov til å foreslå et produkt? :Phttp://bilnerden.no/...products_id=76. Helt rå plast- og gummifornyer med holdbarhet på inntil to år!! Tro det eller ei ;)

Liten og rask oppskrift på bruk av produktet: Rens området med en rask vask - Et par runder med Surfex 1:2-5, gå gjerne over med en svamp når Surfex har fått virket en liten stund - En rask vask - Tørk - Påfør produktet så tynt som mulig med GTechniq's påføringspute - Tørk (helt forsiktig) av området med en microfiberklut for å fjerne overskytende væske.

Nyt resultatet! Ikke bare i dager, uker eller måneder, men år! B)

Drøy ønsketekning fra min side - funker dette på dekk? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Med holdbarhet på flere år er det vel lite som har noe å stille opp med mot gTechniqs produkt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Polytrol holder også "steike lenge". Minst halvannet til to år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mcgyver    0
Mcgyver

Hint hint, er det ingen som kan skrive GTechniq C2........ :-)

Endret av Mcgyver

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Polytrol holder også "steike lenge". Minst halvannet til to år.

Mener å ha lest flere plasser at Polytrol holder rundt 6 måneder? Har selv vært fan av Polytrol og økonomisk sett er det nok et bedre valg, men langt fra så morro B) Etter min mening gir C4 en finere finish som varer en god stund lenger enn Polytrol. Skulle fått til en 50/50 test med disse to.

Hint hint, er det ingen som kan skrive GTechniq C2........ :-)

Ikke store responsen her, så hvis vi ikke får 12 produkter her i tråden så skal jeg legge til C2 på tilbudslisten ;)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mcgyver    0
Mcgyver

Ikke store responsen her, så hvis vi ikke får 12 produkter her i tråden så skal jeg legge til C2 på tilbudslisten ;)

Det høres topp ut, siden Essiek skrev på P2 er jo jeg i boks ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cyberdog    44
Cyberdog

GTechniq C1 ville vært bra å få tilbud på :)

Det blir vinterbeskyttelsen min i år :)

C

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

GTechniq C1 ville vært bra å få tilbud på :)

Det blir vinterbeskyttelsen min i år :)

C

Mottatt! For øvrig så blir det ikke bare vinterbeskyttelsen din i år B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle    725
Belle

Du kan jo ta inn Magifoam og kjøre tilbud på den? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Vi kjører i tillegg et svært godt tilbud på Flex maskinene. Varer ut uken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig