Gå til innhold
Øyvind G

IronX på polert alu?

Recommended Posts

Øyvind G    2 076
Øyvind G

Er IronX skadelig annet enn at glansen forsvinner, eller spiser dette på metallet?

Kan jeg bruke denne på polert alu for så å gå over med metallpolish uten å skade felgen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Funker greit på felgene mine med polert kant iallefall, kjører på Superstar Grandeur hjul, har opplevd før at de ikke liker syrebaserte greier, men IronX funker finfint :) Dog ikke så alt for lang virketid..

Har ikke sett at glansen har kommet bort så veldig ennå, men ikke noe iveien med å gå på med f.eks SV Metal eller lignende etterpå nei.. Selv liker jeg Mothers Alupolish..

Endret av Popp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Noen som har prøvd IronX på "inox lip" da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Fikk aldri noe skikkelig svar på dette (gjelder post #3), men utifra hva som står her, så føler jeg det gir et lite hint til at man kan bruke IX på det meste uten at det gjør noen skade?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Fikk aldri noe skikkelig svar på dette (gjelder post #3), men utifra hva som står her, så føler jeg det gir et lite hint til at man kan bruke IX på det meste uten at det gjør noen skade?

Har testa IX på inox lip uten skade, brukte det på ett sett felger hvor det var særdeles mye fastbrent og fastrusta bremsestøv uten at det gjorde noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig