Ferro-Bet

TESTPANEL SØKES av Ferro-Bet

69 innlegg i emnet

Forsøkskaniner søkes!

Ferro-Bet ønsker å teste ut et produkt vi vurderer å introdusere i markedet.

Vi søker derfor etter 20 kvalifiserte personer til denne jobben. Og som et medlem på DCN kan jeg ikke tenke meg noen mer kvalifisert enn dere på dette forumet. Men de personene jeg søker bør være seriøse og ha lang erfaring fra bruk av diverse produkter!

Jeg syns det å introdusere nok en såpe til kjøretøy i markedet kun for å ha gjort det ville vært tull. Er ikke produktet bedre enn mye av det andre som finnes der ute alt, ser jeg ingen grunn til det. Derfor må personene i testpanelet være seriøse og ikke være redde for å si hva de mener (men det betyr ikke bare av negative ting, men også om de positive effektene produktet har). De må også huske på at markedet i Norge ikke bare består av personer med en lidenskap for vasking.

For eksempel: Er produktet lett å bruke, resultat, vaskende effekt, hva fjerner såpen av urenheter, fyller dette produktet et behov i markedet. Og kanskje aller viktigst, ville jeg kjøpt det igjen og anbefalt andre gjøre det samme?

De 20 som blir med i panelet får tilsendt en dunk med 5ltr av dette produktet. Dette er nok til ca 7-15 bilvask (varierer etter som man blander det ut etter graden av urenhet på bilen). Man må som deltager vaske den samme bilen minimum 5 ganger med dette produktet for at testen skal kunne være gjellende. Fylle ut et skjema med spm fra meg, og gjerne komme med utfyllende svar / meninger på egenhånd.

Resultatet fra denne testen er konfidensielle frem til noe annet fremgår av meg.

Virker dette spennende og som noe du kunne tenke deg delta på, send meg en mail på: ferrobet@online.no

Skriv litt om hvem du er og hvilket kjøretøy du har tenkt å gjøre prøvene på. Har du publiserte tester på DTC, legg gjerne ved en link slik at jeg kan gjøre meg kjent med ditt arbeid.

Om du ikke har direkte kjennskap til Ferro-Bet som firma, kan du jo besøke vår hjemmeside på:

http://www.ferro-bet.no

Ser fram til å høre fra dere!

:thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send påmelding på mailen ferrobet@online.no er lettere for meg å organisere dette uten for forumet.

Sett på navn, nick på DCN, og kontaktinfo samt adresse for levering av prøvekanna.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail sendt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail sendt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail sendt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott folkens! Gøy å se at det er mange som vil delta!

Vi vil plukke ut deltagerne neste uke, slik at enda noen til kan melde sin interesse i løpet av helga.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok flere intresserte rundt 15.30, når folk begynner å komme hjem fra arbeid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle er like heldig som meg som kan sitte her i arbeidstiden og faktisk kalle det jobb! :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ikke alle er like heldig som meg som kan sitte her i arbeidstiden og faktisk kalle det jobb! :fun:

Hehe..nei, vi er noen få som er så priviligerte :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte forbi dere nå akkurat. Tenkte å svippe innom, men var i den berømte tidsklemma sånn jobbmessig ;) Mail er hvertfall sendt! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du meg stå der med høytrykken en dag får du svinge innom ;)

Nå tar jeg helg og siden det kommer regn blir det nok ikke noe bilvask, får ty til flaska i stede.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kult dette :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tar jeg helg og siden det kommer regn blir det nok ikke noe bilvask, får ty til flaska i stede.

Pass på å sjekk flaska et par ganger så du ikke tar en produktflaske ved feil da ;)

Hadde vel brått fått en noe annen effekt en ønsket :)

-n

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det enda er noen som har lyst å melde sin interesse, er det enda tid å sende meg noen ord i en mail :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Grunnet messen Båter i sjøen i Sandvika, må jeg få komme til bake til utvelgelsen av deltakere neste uke.

Hadde ikke kalkulert med deltagelse der, men ting forandrer seg fort.

Håper ikke dette byr på problemer for dere som ønsker være en del av panelet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi sendt ut spørreskjema til dem som ble plukket ut.

Ser fram til å høre fra dere alle etter som resultatene kommer!

:thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Det har dessverre tatt litt lengre tid enn planlagt å få varene ut grunnet kommunikasjonstrøbbel med Posten.

Men vi håper at alle pakkene går i posten innen fredag! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innen fredag høres bra ut. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive