Are G

GTechniq håndpolering

Ikke prøvd ennå nei, men ser lovende ut. Må vel shoppe inn litt Px-produkter og få testet på noen kandidater utover sen-sommeren / høsten her

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser lovende ut, men på alt av håndpolering som skal gjøre en så god jobb så kunne jeg tenkt meg å sett en wipedown :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg ProKit'et til maskin, men kjøpte også med en pad for å prøve for hånd. Var litt frem og tilbake selv, og tenkte jeg skulle teste "Man vs Machine" ;)

....Meeeen, jeg venter fortsatt på litt småtteri, pluss en ledig helg med ca 40 timer til rådighet (hvis proffene bruker 20 bruker sikkert jeg det dobbelte første gang ;)

Men jeg lover å slenge opp en liten omtale når jeg kommer så langt :)

(det jeg kan si så langt er at P2 er rosa og lukter litt "candy-strawberry" :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser lovende ut, men på alt av håndpolering som skal gjøre en så god jobb så kunne jeg tenkt meg å sett en wipedown :)

P1 gir minimalt med fylling, det vil derfor være liten eller ingen forskjell etter wipedown. Husk derimot på at de på klippet her polerer et område på 10x10 cm (ca.) Det vil kreve litt tålmodighet og krefter for å ta en hel bil like grundig, men det er mulig. :) Selv bruker jeg håndpaden og P1 i dørhåndtak og andre steder det er vanskelig å komme til med maskin og det fungerer ypperlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foretrekker å se bilder jeg da, men Truhaa har jo handlet denne serien så regner med at vi får testet dette snart :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg guffer på med noe slikt som dette, trenger jeg noe mer før jeg kan legge på voks eller blir det bra nok?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger og trenger.. Victoria Wax Lite eller Prime Cleanse (Pre-Wax produkter) med Concours Wax som toppen av kransekaka vil neppe gjøre bilen noe verre ;) Få som prater om Victoria Wax her på DCN, men svært mange som prater varmt om det i det store USA og detailingworld.co.uk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo ut som polishen fungerte veldig bra :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en liten test på bagasjelokket i dag med dette settet og ser dessverre ikke ut til å gi like godt resultat på min Mercedes..

Er vel forsåvidt kjent for hard lakk så lurer på om jeg må få meg en maskin til å gjøre dette for meg.

Har tatt et dørhåndtak som jeg tenker å legge ut en liten test på, tok en del bilder både av det og av bagasjen men bagasjen ble bildene ubrukelige.. :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal til ganske myk lakk for å få til noe særlig over større områder med P1 for hånd. Har testet litt på min egen bil, og det skulle mye gnikking til for å få noen effekt. Dog er den veldig effektiv med DA og roterende.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive