Gremlin

Flex 3401

Hei,

Jeg har en Milwaukee roterende og en das-6 DA (ikke pro). Jeg får alltid gjort jobben med dette utstyret, men kunne tenkt meg en kraftigere DA for en-stegs jobber.

Hvor kraftig er egentlig flex 3401 mtp korrigering kontra en roterende kontra das6?

Vil jeg spare tid og krefter ved å skaffe meg en 3401?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får denne til en ganske god pris fra usa, så da tror jeg at jeg bestiller meg en. Denne er jo vedig populær og mange sverger til denne maskinen.

Den litt mindre bakplaten man får til den passer vel til M uber pads?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standardplaten passer akkurat til M-pads. Men du har ikke noe å gå på, så om du ikke er en vant maskinsvinger eller veldig forsiktig av deg, er det fort gjort å lage merker.

Ikke glem at USA-maskinene går på annen spenning.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tørr jeg spørre hvorfor du føler at du trenger en DA maskin med tvungen rotason til 1-stegs jobber når du allerede har både roterende og DA?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av fordelene er å kun ta med seg en maskin ut på jobber. Er der en vanskelig lakk trenger jeg ofte DA til slutt. Har ikke pro versjonen av das6 og den blir fort litt svak og treg til å korrigere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av fordelene er å kun ta med seg en maskin ut på jobber. Er der en vanskelig lakk trenger jeg ofte DA til slutt. Har ikke pro versjonen av das6 og den blir fort litt svak og treg til å korrigere.

Er det vanskelig lakk så er vel en vanlig DA bedre enn en med tvungen rotasjon?

Og hvordan vet du at det er vanskelig lakk før du begynner på jobben?

Tvungen rotasjon (som i roterende) er jo det du vil unngå på trøblete lakk, men 3401 kan jo sikkert fungere i enkelte tilfeller.

Ser jo tankegangen din, men personlig ville jeg nok heller ha brukt penger på pad`s og polish enn en flex DA, men det er bare min mening ;)

Endret av trogha
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke mange lakktyper som ikke blir holofrie med feks blå uber og fcp/s30+ på flexDA?

Pads har jeg nok av. Bestile en hel haug uber pads fra detailersdomain til hotellet mitt sist jeg var i usa :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrev fcp, men mente SV cfp....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke mange lakktyper som ikke blir holofrie med feks blå uber og fcp/s30+ på flexDA?

Korrekt. Kommer langt med rett teknikk også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dette kostet 507 USD. Hva fikk du i toll og frakt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive