Høydal

Par spm om foma mimo

Tenkte å rense bilen inni siden forrige eier hadde hund type golden retriver med lyse hår som er veldig synlig når det er mørkt interiør. Har støvsugd det jeg kan, men er forsatt en del korte hår som sitter veldig godt igjen. Går det greit å bare kjøre på med green clean og mimoen eller bør jeg prøve å få tatt litt mer av håra? Hvor mange korker(2-3?) skal jeg ha oppi tanken+

Endret av Høydal
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på at Mimo klarer å fjerne noe mer av de hårene enn en støvsuger. Hold det tørt og kombiner støvsugingen med en stiv børste, eller helst en gummibørste fra Meguiar's e.l.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, akkurat den jeg tenkte på. :) Finnes dessverre ingen snarveier med pels i tepper. Jeg brukte flere timer baki bagasjerommet på en sort ML tidligere i vår, selv med den gummibørsten, stiv klesbørste og støvsuger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sliter med samme greiene jeg og. Gamle eier har hatt dalmatiner i bilen så det stinket våt bikkje og var fullt i hår. gikk over bilen med CG green clean på teppene og fikk vekk verste lukten så nå har jeg kjøpt meg CG pet hair remover (http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=568) så skal prøve den sammen med støvsuger å se om jeg får vekk hårene. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive