Cammor

Sort golf GTI IV

Hei. Har nettop kjøpt min første bruktbil, golf 2001 modell. Den er sort, ikke metallic. Men problemet er at lakken er ganske matt, spesielt taket( ser nesten grå ut). Den har noen småe riper, ser ikke ut som at de er noe dype.

Det jeg lurer på er hvilken produkter anbefaler dere for å vaske/ polere og vokse bilen slik at jeg får nybil følelse og samtidig beskytter lenge. Hva trenger jeg av produkter?(børster, bøtter, filler osv).

Har sett litt på chemical guys 5050 pakken, og Pinnacle Souveran pakke. Hvordan er de? Er biltema's DA maskin grei?

Takk for alle svar som kan hjelpe meg med å ha nybil følelse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen hit :)

Først ville jeg lest "Bilpleie for dummies" på hovedsiden til forumet, også ville jeg bladd meg rundt på nybegynnerforumet. Veldig mange slike spørsmål hvor folk har fått gode svar :) Søk gjerne litt rundt og.

Pakkene fra Scandicshine er gode og relativt komplette pakker. I tillegg ville jeg tittet på "Show and Shines", der ser du hvordan produkter og utstyr folk her inne bruker :)

Lykke til!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Har lest ganske mye, og har bare blitt mer forvirret av den produkt jungelen som fins. Har svart lakk, og trenger egentlig alt. Shampo, voks, sealer, og nødvendig utstyr. Hva anbefaler dere til svart lakk?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive