Rolf

Smaksak: Hjelp til felgvalg.

Go dag! :)

Har lenge lett etter nye sommerfelger til Audin uten hell. Utvalget virker rett og slett magert da jeg har den gamle 4x108 boltsirklen og må ha innpress på rundt 40.

Jeg så for meg 7x17" og er svært skeptisk til at det går med noe større i bredda. (flate hjulbuer sux)

Drømmen er jo BBS RS lookalikes siden 200 exclusiv kom med de. :P

Markedet er jo såklart ikke helt raka, men det må jo se pent ut også.

Har sett litt på ebay. Felg 1 Felg 2

Felg 1 ser kansje for nymotens ut, og felg 2 fås i flere farger. (gull, hvitt og svart)

Noen som har noen stalltips om hvor jeg burde lete? :D

post-2212-0-66839200-1312889465_thumb.jp

Endret av Rolf
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å se noen forskjell på de felgene der, tror det er samme hvem av de du velger ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke forskjell jeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte faktisk de der i 15" og sølvfarget fra BSbildeler. Det var 4 uker ventetid, jeg venta 8 før jeg sendte mail og spurte hvor de ble av. Fikk omsider svar på at de var gått ut av produksjon.

"Jeg må dessverre meddele at jeg I går fikk beskjed ifra vår leverandør om at disse felgene vi venter på her ikke lengre blir satt I produksjon.

Dette gjelder også alle de andre fargene og størrelsene I 4x108."

Bestilte 15"x7" fordi 16" fåes kun med 7.5" bredde, og det tviler jeg på går med så lavt innpress (ET38)

Var mye pent på imagewheels, men fy for en knotete bestillingsprosess.. Kunder vil ha det ENKELT.

Noen som vet hvordan er dekkprisene på 16"? Har hørt at de kan være avskrekkende.

Endret av Rolf
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne her igjen, er det noen som har erfaring med Alloywheels.com?

Fant igjen Lenso BSX felgene der, men jeg må nok være fornøyd med 15" da 16" ikke går pga bredde. Pent tror jeg det blir uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alloywheels er en seriøs aktør, så tviler på at du får noen problemer derfra.

Jeg har snakket med dem angående frakt til Norge, og det var overhodet ikke noe problem. Handelen gikk dog ikke gjennom fordi andre, mer presserende utgifter kom i veien for nye sko til bilen... Fikk dog veldig godt inntrykk av dem og føler fremdeles de har et høyt seriøsitetsnivå på butikken sin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt å høre! :) Jeg bestillte Lenso BSX 15x7" i går og gleder meg som en unge! :D

Jeg leste dog på et engelsk nettsted at de kan være litt hardhendte med felga, men det får gå. Er jo ikke som at jeg finner liknende felger noe annet sted til en overkommelig pris..

4 felger og låsebolter kom til sammen på 440GBP noe som tilsvarer 3900kr, så kommer mva i tillegg da, så blir vel på en 4900~

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Var mye pent på imagewheels, men fy for en knotete bestillingsprosess.. Kunder vil ha det ENKELT.

Image er for de som vil ha skikkelige splitfelger laget på egne spesifikasjoner, ikke kjipe kopifelger :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser den, altså ingenting å si på det.

Synes bare det var litt snålt at de skal ha så komplisert bestillings/betalings-prosess.

Men når det er sagt så er det jo en liten "pris" å betale om du skal ha skreddersydde felger. Slett ikke utenkelig at jeg kommer til å bestille der i fra en eller annen gang. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser den, altså ingenting å si på det.

Synes bare det var litt snålt at de skal ha så komplisert bestillings/betalings-prosess.

Men når det er sagt så er det jo en liten "pris" å betale om du skal ha skreddersydde felger. Slett ikke utenkelig at jeg kommer til å bestille der i fra en eller annen gang. :)

Litt komplisert er det ja, men siden det er snakk om felger laget på dine egne spesifikasjoner så blir det automatisk litt ekstra "styr". Bestillte felger fra dem i fjor, og det ble noen mailer frem og tilbake for å få alt på det klare slik at man ikke "dreit seg ut" på noe :) Både bestillings- og betalingprosessen er ihvertfall grundig, fikk faktisk kvittering sendt med brev i posten også.

Her er forresten et bilde av ene felgen før omlegging av dekk og montering på bil:

ImageWheels.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene ble forsøkt levert i dag, men ingen av de to som var hjemme klarte å oppfatte at postmannen ville levere..

Mistenker nesten at postmannen sneik seg unna uten å prøve så veldig hardt..

UGH!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp buffa av Autobahn, og klare til omlegging.. :D

post-2212-0-90919400-1315507116_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooooog da har gobilen fått nye sko! :)

post-2212-0-93969400-1315583797_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk kjøpet ifra Alloywheels.com smertefritt??

Er jo klin umulig å finne 20" felger til japse bil til skapelig pris her i norge :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget smertefritt, ja :) Anbefaler det til alle som har problemer med å finne felger i norge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive