Øystein

Kjennskap til bilpleiested Drammen - Åssiden?

Slektning skal selge en Colt, og nevnte for meg planer om å få polert bilene på et sted i Drammen, "Åssiden Bilvask/Bilpleie" e.l.

Vissnok skulle det ikke koste mer enn 1200, og da skulle alt av riper bli borte. *sigh*

Skepsis-klokkene i hodet mitt ringer veldig, så tenkte høre om noen her inne kjenner til dette stedet.

Og i naturlig forlengelse: er det noen gode steder i Drammensområdet som gjør god jobb?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at dette er for godt til å være sant.Isåfall har vi her inne en god del å lære på effektivitet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slektning skal selge en Colt, og nevnte for meg planer om å få polert bilene på et sted i Drammen, "Åssiden Bilvask/Bilpleie" e.l.

Vissnok skulle det ikke koste mer enn 1200, og da skulle alt av riper bli borte. *sigh*

Skepsis-klokkene i hodet mitt ringer veldig, så tenkte høre om noen her inne kjenner til dette stedet.

Og i naturlig forlengelse: er det noen gode steder i Drammensområdet som gjør god jobb?

Ikke sååå langt unna Drammen så har du jo både EssieK og ØHN her på forumet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes litt for godt ut til å være sant dette ja:) Ville styrt unna og heller valgt en dyktig detailer her inne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssiden bilvask er som mange av de andre hurtigbilvaskene. Blir brukt av diverse bruktbil butikker til kjapp vask og rengjøring. Ikke noe sted jeg ville satt bilen min. De er ganske billige men vasken de gjør er "grei" men poleringen aner jeg ikke.

Endret av truhaa
Fjernet innhold
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innvendig vask er ok for en hundrelapp eller to, men la de aldri vaske bilen din utvendig, det kan koste mer enn det smaker...

Sender deg en PM Øystein.

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive