Gå til innhold

Wolfgang Exterior Trim Sealant

Recommended Posts

• 7 years later...
Skrevet

Kjøpte nåke brukt her inne og denne fulgte med tenkte å prøve den på felger en gang og kanskje litt plast. 

• Forhandlere
Concker
Skrevet (endret)

Har ikke prøvd denne, men så jo veldig fin ut [emoji4] kunne tenke meg å prøve denne opp mot egne produkter [emoji848]

Endret av Concker / Norwash
  • Liker 1
Skrevet

Har også i år kjøpt Slickrims nano wheel sealant, tire coating og en dekk for nyer som fulgte med en annen pakke kjøpt her inne, så litt å brukt felg og dekk fremover. :lol:

• Liker 1
Andreas Winter
Skrevet

Hadde vært interessant å teste den opp mot Gtechniq sin, samt Carpro Perl @Concker / Norwash . Har gode erfaringer med begge disse. Enkle å påføre, og holder godt -  med en god matthet. 

• Forhandlere
Concker
Skrevet
Hadde vært interessant å teste den opp mot Gtechniq sin, samt Carpro Perl [mention=4967]Concker / Norwash[/mention] . Har gode erfaringer med begge disse. Enkle å påføre, og holder godt -  med en god matthet. 

Disse har jeg begge brukt flittig tidligere. Gode produkter til sitt bruk, men hadde ikke sammenlignet de direkte da jeg hadde puttet de i gummi fornyer skuffen og ikke coating [emoji4] slik jeg tar at dette produktet er [emoji848]

• Forhandlere
polishduden
Skrevet (endret)
23 timer siden, Concker / Norwash skrev:
Har ikke prøvd denne, men så jo veldig fin ut [emoji4] 
Som et alternativ som er å få på dagen i Norge kan jeg anbefale Optimum Tyre coating, denne er utrolig drøy å holder i mange måneder.  
Jeg ble veldig overasket over hvor godt denne binder seg til overflaten. Kan også fint brukes på matter innvendig har vi erfart!
Kjørt tur retur danmark med ene bilen å dekkene ser fremdeles nye ut [emoji4] Bruker også svært lite produkt ved påføring så flasken holder lenge. 
Skulle gjerne testet disse opp mot hverandre samt et annet produkt jeg har prøvd litt av som sitter ekstremt lenge, si ifra om noen sitter på dette produktet så kan vi arrangere en uhøytidelig test [emoji4] 

[/url]

Ikke reklamere for egne produkter værsåsnill. Blir så useriøst

Endret av Blankbil / polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Skrevet

Lagt på dekk sider og litt plast i dag etter vask bare for å prøve den så får me sjå eventuelt holdbarhet etterhvert. 

DSC_0288.JPG

DSC_0287.JPG

• 5 months later...
Skrevet

Lagt på sommer felger 2 lag, Carbon collective platinum wheels lagt på innsiden av ene felgen, gikk bedre en eg trudde å legge coating, men Wolfgang er lett å bruke. DSC_0353.thumb.JPG.405836c1214a0487468f9c0482b4cb78.JPG

• 2 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår