Gå til innhold
Simen

Wolfgang Quart Foam Gun?

Recommended Posts

Simen    1 317
Simen

Skal bestille noe greier nå, og har sykt lyst på noe å skumme ned bilen med - men har bare hageslange egentlig... Har CG Citrus Wash & Gloss fra før av, og leser at den skummer bra... Funker bra til denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Den funker den, men det er et stykke unna foamcanon.. SW&G går i alle foamere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

At den funker tviler jeg ikke på men. :P Har fått et inntrykk av at man bare kan få "skikkelig" skum (eller barberskum) med HT? Foreldrene til dama har jo HT-spyler som jeg kan bruke når jeg vil, bare jeg kjører til hu (ca. 10 minutter) - er det verd å kjøre til hu for å skumme bilen skikkelig ned med kanon? Isåfall kan jeg kjøpe en sånn til HT isteden. De har en bra høyttrykksspyler, av merket Kartsher (slik det skrives?)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl    58
Skovdahl

Kjøp foamcannon, uten tvil! Den lager tjukt skum, og gjør det verdt de små kronene :P Jeg kjøpte min ifm åpningssalget til bilnerden.no, til rett over 500-lappen, inkl. koblingen man trenger. Er jo ikke vanskelig å forsvare det heller, siden du kan vaske huset til svigers ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Hihi høres bra ut. Ja jeg så det tilbudet, er mulig jeg kjøper den. Er du fornøyd med den fra bilnerden.no? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl    58
Skovdahl

Det er den orginale, etter hva jeg har skjønt på folk her inne. Sjekk tråden om bilnerden, mener det står der. Kan anbefale å handle med de, kjapt og ryddig. :) Men du må stå på, det tilbudet gjalt til best.nr 100, og de var på 70 tidligere idag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen
Denne du snakker om, ja? <ahttp://www.detailersclub.nouploads/emoticons/default_smile.png' alt=':)'> Jeg trenger vel en slik kobling også da eller? Det er en Karcher K7.85...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl    58
Skovdahl

Denne du snakker om, ja? :) Jeg trenger vel en kobling også da eller? Det er en Karcher K7.85...

Det er den ja :) Hviklen kobling du trenger må du nesten bare se an hva som passer. Om det er proff-koblinger på det utstyret som er med HT'en, så må du ha den koblingen. Hvis ikke, så er det hobby-koblingen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

foamlans.jpg

Da har man bestilt en slik. Gleder meg enormt! :blush:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig