hmsilset

Wurth lakkforsegling.Erfaringer?

Hei.Jeg får lakkforsegleren som er i denne serien i kveld:

http://www.wuerth.no...oeyglanspolish/

Noen her som vet om hvor lenge den kan holde? Jeg har kun sett en passat med denne på, og den knuser alt av annen lsp jeg har prøvd.Den gir en veldig bra glans og er mye glattere enn sv shield etter min mening.

Håper noen kommer med innspill på varighet, men denne kommer til å bli mye brukt av meg fra nå av.Tenkte at den er det samme som Sholl W06, men det er jo voks.

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at Møller har skiftet til Wurth sine klargjøringsprodukter, både på rubbing og ellers(untatt voks som jeg vet).

Og der er jo kvalitet og pris i sjiktet. Så jeg antar et det er mye for pengene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Jeg får lakkforsegleren som er i denne serien i kveld:

http://www.wuerth.no...oeyglanspolish/

Noen her som vet om hvor lenge den kan holde? Jeg har kun sett en passat med denne på, og den knuser alt av annen lsp jeg har prøvd.Den gir en veldig bra glans og er mye glattere enn sv shield etter min mening.

Håper noen kommer med innspill på varighet, men denne kommer til å bli mye brukt av meg fra nå av.Tenkte at den er det samme som Sholl W06, men det er jo voks.

Du kan jo gjette hvem som lager Wurth produktene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det er scholl Bernhard :thumbup: Men hva heter da dette produktet hos Scholl?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at Møller har skiftet til Wurth sine klargjøringsprodukter, både på rubbing og ellers(untatt voks som jeg vet).

Og der er jo kvalitet og pris i sjiktet. Så jeg antar et det er mye for pengene.

Jeg har jobbet hos møller, og snakket med en tidligere kollega av meg, å de var lite begeistret for å få tredd en wurth avtale nedover hode. Dette handler kun om pris, og ikke noe annet fra møller sin side. Men wurth (scholl) sine poleringsprodukter er sikkert greie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke poleringsproduktene fra wurth er så verst, men de er dyre for folk flest.

Men nå lurte jeg kun på om noen andre har prøvd denne lakkforseglingen.Koster 500kr denne, og siden den ga ett så glatt og blankt resultat så måtte jeg kjøpe den ;) Skal prøve den på neste s&s.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jobbet hos møller, og snakket med en tidligere kollega av meg, å de var lite begeistret for å få tredd en wurth avtale nedover hode. Dette handler kun om pris, og ikke noe annet fra møller sin side. Men wurth (scholl) sine poleringsprodukter er sikkert greie.

Dette er såklart innkjøringsperiode på produktene, men er sikkert stor sjanse for at disse produktene er like gode om ikke bedre en det de har brukt før, samme hva de har brukt. Men er jo såklart noe med å lære seg produktene.

Men som jeg sier, Wurth sine produkter blir aldri helt som Scholl Consepts sine produkter ;)

mvh

Tom Myhr

Tror ikke poleringsproduktene fra wurth er så verst, men de er dyre for folk flest.

Men nå lurte jeg kun på om noen andre har prøvd denne lakkforseglingen.Koster 500kr denne, og siden den ga ett så glatt og blankt resultat så måtte jeg kjøpe den ;) Skal prøve den på neste s&s.

Er i utgangspunktet dyrere, fordi Wurth kjører jo helt crazy priser på det meste, men gir jo som oftest 40-60% rab. på avtaler, er en litt rar policy de kjører! :)

mvh

Tom Myhr

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er såklart innkjøringsperiode på produktene, men er sikkert stor sjanse for at disse produktene er like gode om ikke bedre en det de har brukt før, samme hva de har brukt. Men er jo såklart noe med å lære seg produktene.

Men som jeg sier, Wurth sine produkter blir aldri helt som Scholl Consepts sine produkter ;)

mvh

Tom Myhr

Er i utgangspunktet dyrere, fordi Wurth kjører jo helt crazy priser på det meste, men gir jo som oftest 40-60% rab. på avtaler, er en litt rar policy de kjører! :)

mvh

Tom Myhr

Jeg synes uansett denne er billig om den holder over 4 mnd.Men, når wurth er gamle scholl produkter og produseres av scholl..Hvorfor finner ikke jeg denne hos dere da? Jeg har aldri kjent en så glatt lsp før ihvertfall ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke i utgangspunktet polishene de ikke likte, men hele konseptet til wurth, ettersom de var meget fornøyd med de andre leverandørene de hadde.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth har vel enda intoduksjonspriser på bilpleie delen.Men her i ålesund sliter de med og komme inn på markedet vet jeg.Så hvor lenge de kommer til og ha varene i hyllene er usikkert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt som holder over 4mnd i norge med disse forholdene vi har er jo bra! :thumbup:

Vil bli feil å si at det er "gammle" scholl produkter tror jeg, hvem vet? ;)

Wurth har vel enda intoduksjonspriser på bilpleie delen.Men her i ålesund sliter de med og komme inn på markedet vet jeg.Så hvor lenge de kommer til og ha varene i hyllene er usikkert.

Er jo et tøfft marked, mange liker jo det de bruker...så kommer det en innkjøringsperiode osv, så er ikke enkelt! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det faller vel også ned på "ola dunk" som er skeptisk til alt som er nytt og ukjent.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe med det ja:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det faller vel også ned på "ola dunk" som er skeptisk til alt som er nytt og ukjent.

hehe, vi detailere er jo stikk motsatt, er det noen som har kommet over ett nytt produkt så skal jo alle prøve det! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive