Marius

Marius sin Volvo V40 T4

Hei! :)

For noen måneder tilbake kjøpte jeg meg en Volvo V40 T4. Hadde en Volvo 960 føre den, som jeg var veldig fornøyd med! :)

Men fristelsen for en turbo bil, som i tillegg det er litt "sleeper" stil over, var stor! :thumbup:

Når jeg hentet V40`n var den gått 135 000km, med komplett servicehefte. Hadde vell egentlig bestemt meg på forhånd at den bilen skulle bli min, med tanke på den lave prisen! :) Tok å skreiv under papirene å satte kursen hjem mot Skien! Å stemninga på vei hjem var ikke laber akkurat! :D

Selfølgelig, bilen var ikke STRØKEN, men den var fin til å være en V40.

Skal få lastet opp bilder, så fort som mulig! Akkurat nå er den ribba, pga hellakkering! B)

front2.jpg

bak.jpg

motor.jpg

Endret av Marius
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bildene på plass! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil. Hvorfor måtte den hellakkeres?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil. Hvorfor måtte den hellakkeres?

Takk!

Var pga et rådyr som kom i sia på meg her i ferien...så ruster de V40`ene litt..så da ble det hellakkering! :) Går i lakkboksen føre helga.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var siklebilen dette her når jeg kjøpte V40n vår her i 1998 itt.. 200hk fristet stort det, men ikke prisen da :) Så ble 1.8l med turbopakke i stedet.. Har btw "org" turbofelger her i 16" om det er av interesse

Rust på V40 er det nok desverre, rundt tanklokket her var det gjennomrusta, da var den 3 månder over garantien mht rust, så fikk det ikke dekt. Nå har jeg sluttet å ta av ting på bilen da det bare dukker opp mer rust hele tiden, under gummilister, plateknekker, hjulbuer mm. Greit å ikke vite :D

Men flott bil dette, god å kjøre er den også, så greit å ta den en runde i lakkboksen så den blir 100%.. husk også tectyl..

Gratulerer og gleder meg til flere bilder.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var siklebilen dette her når jeg kjøpte V40n vår her i 1998 itt.. 200hk fristet stort det, men ikke prisen da :) Så ble 1.8l med turbopakke i stedet.. Har btw "org" turbofelger her i 16" om det er av interesse

Rust på V40 er det nok desverre, rundt tanklokket her var det gjennomrusta, da var den 3 månder over garantien mht rust, så fikk det ikke dekt. Nå har jeg sluttet å ta av ting på bilen da det bare dukker opp mer rust hele tiden, under gummilister, plateknekker, hjulbuer mm. Greit å ikke vite :D

Men flott bil dette, god å kjøre er den også, så greit å ta den en runde i lakkboksen så den blir 100%.. husk også tectyl..

Gratulerer og gleder meg til flere bilder.. :)

Nei, prisen på T4`en den gangen, var nok en smule høyere ja :D

Ja, er rust inne ved påfyllinga på min å dessverre. Men det var brunt når jeg tok av listene rundt hjulbuer, så var like greit å ta hele bilen :)

Jo takk for det! Bilder skal jeg få tatt mer av. Tenkt til å senke den 60-40, å få på noen 18" hjul, men er jo ikke flust å velge i..(4x114,3)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 - 114,3 er det ikke flust av nei, leita så jeg ble lei på felger her, ble org 17" Volvo BBS utg på min til slutt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 - 114,3 er det ikke flust av nei, leita så jeg ble lei på felger her, ble org 17" Volvo BBS utg på min til slutt..

Ja, har 16" Volvo BBS på min nå. Men tenkte jeg måtte gå over på noe større. Å disse her passer:

http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp26.html

Hva trur dere?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ser ganske bra ut disse på volvo.

Norsk V40 dette også

v40_13Xcopyhenv.jpg

Endret av Tyggern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tok seg bra ut det. Blir nok helt sikkert de felga, men trur ikke jeg koster på meg det før neste år! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen ferdig lakka! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må vi få bilder :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale us-blink fra Volvo må til! :)

Volvov40us.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive