Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Strøkent, som vanlig! Inspirerende å se hvor nøye og detaljert du går frem;) så ut som en morsom bil også!!

Boratitanius
Skrevet (endret)

Helt rå bil du har skaffet deg, og som ventet en utrolig jobb du har gjort :)

Ble mye kulere med stripene også ;)

Ps: er det skitt jeg ser i bagasjerommet på ferdigbildene? :o

Endret av Boratitanius
johnsen90
Skrevet

Helt rå bil du har skaffet deg, og som ventet en utrolig jobb du har gjort :)

Ble mye kulere med stripene også ;)

Ps: er det skitt jeg ser i bagasjerommet på ferdigbildene? :o

Vannet som beader sikkert

Skrevet (endret)

Fantastisk øye for detaljer, og utføringen står til 20,5 i stil!

Forresten et artig leketøy du har fått deg deg, morsom denne toyota motoren når man passerer 6000, og den bare blir enda villere :-)

Cred en selvfølge:-)

Endret av tr86
Tommy
Skrevet

http://media2.giphy.com/media/37Ez5CZ8P0jSM/giphy.gif

Fabelaktigt Tommy!!

Mobilholderen regne eg med ryke?! ;-)

Takker, mobilholderen har jeg nettopp satt inn, ettersom det stod en universal dings der, som det allerede var laget hull i panelet for å montere. Denne er tilpasset min telefon, å jeg må ha holderen en plass jeg ser telefonen, for det bråker såpass i bilen, at jeg ikke hører den om den ligger i lommen, eller noen annen plass.

Fantastisk øye for detaljer, og utføringen står til 20,5 i stil!

Forresten et artig leketøy du har fått deg deg, morsom denne toyota motoren når man passerer 6000, og den bare blir enda villere :-)

Cred en selvfølge:-)

Denne drar gjevnt over hele registere siden den har kompressor, så den er vill hele veien :D

Helt rå bil du har skaffet deg, og som ventet en utrolig jobb du har gjort :)

Ble mye kulere med stripene også ;)

Ps: er det skitt jeg ser i bagasjerommet på ferdigbildene? :o

Det var nok noen støvkorn som forvirret seg nedi der, da jeg åpnet luken.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Nydelig....

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

erikstein
Skrevet

Lekker jobb, forholdsvis nøye gjennomført :P

I disse coating-tider, noen spesiell grunn til at du ikke valgte det?

Regnet nesten med at denne fikk Modesta da jeg begynte å lese tråden..

Skrevet

Kjempe , kjempe fin bil! :D hadde vært morro å hatt noe sånt selv :)

Tommy
Skrevet

Lekker jobb, forholdsvis nøye gjennomført :P

I disse coating-tider, noen spesiell grunn til at du ikke valgte det?

Regnet nesten med at denne fikk Modesta da jeg begynte å lese tråden..

Helt enkelt fordi jeg har ikke kompetansen til å legge modesta, så jeg må få meg et kurs ila året. Men når det skal sies, så er jeg veldig glad i en skikkelig voks.

Takker alle sammen.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Kristian Nafstad
Skrevet

Du leverer alltid flotte S&S Tommy, og de er veldig greie og lese! Du gjorde en kjempe jobb, som vanlig!

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Skrevet

For en bil, og for en jobb.

Respect!

Er dette vanlig blandt bileiere i Bryne området? :P

Har handlet meg et nytt leketøy, å den måtte jo få en god start på livet hos meg.

Etter avspuling, så blir det en runde med P21s


 

hmsilset
Skrevet

Henta meg ei pils for jeg visste denne tråden ville være bra :) Det var en veldig god detail på nybilen! Kjempebra jobba! Er så rå den intercooleren.Hatt lyst på exige mye pga. at det ser heftig ut når motorlokket er oppe :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

 

 

Skrevet

Strålendes arbeid, og god inspirasjon til jeg skal ta egen bil ;)

Gratulerer med gøy bil !

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår