Gå til innhold

Recommended Posts

  • Moderatorer
ØHN
Skrevet

Nydelig jobb!

Detailers Club Norway Approved Detailer  &  Nanolex Approved Detailer          

Certified Bigfoot System Specialist              

 

Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4Sort Toyota LandcruiserSort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 

  

Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste
 

Lena Kristin
Skrevet

Nydelig jobb på nydelig bil :wub:

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Christoffer H
Skrevet

Deilig!! :D Cred for jobben :thumbup:

Er det orginal lakk? :)

Skrevet

Mmmm Herlig bil altsa! Bortsett fra at den ikke er 100% orginal som den kom fra fabrikk i 83 så er det ikke bedre og få det.

Har en maken en selv i sølv fra 86 som er under restaurering, bare en ting og si GROMT kjøretøy.

Cred til deg Tommy for veldig pent og fortjent arbeid på denne!

Tommy
Skrevet

Takker for tilbakemeldinger, det er nå lagt til tekst. Har hatt litt problemer med opplastingen av bilder, så jeg måtte puplisere tråden, å så redigere inn tekst etterpå.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Norfoc76
Skrevet

Kjempe jobb :) og på en så nydelig drømmebil gitt , sikle sikle. :wub:

  • DCN Poeng 1
Skrevet

Flott jobb på en tøff bil :)

Fornøyd med arbeidskrakken? Ruller hjulene greit? Hjulene på min big red er dårlige, og blir nok byttet etterhvert.

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Tommy
Skrevet

Flott som vanlig Tommy, dog har ikke Momoratt og cd spiller noe i en sånn bil å gjøre :)

Er litt enig der, men det får bli opp til eier å avgjøre. Vet han var på jakt etter et annet ratt.

Flott jobb på en tøff bil :)

Fornøyd med arbeidskrakken? Ruller hjulene greit? Hjulene på min big red er dårlige, og blir nok byttet etterhvert.

Takker. Merker hjulene er litt "tregere" en på den gamle biltemakrakken, men den fungerer greit.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Aleksander Ødegård
Skrevet

Flott jobb på en skikkelig drømmebil!

Skrevet

Pent utført som altid Tommy :)

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

hmsilset
Skrevet

Synes ikke denne trenger hel lakkering med det første, så fin som den ble :) Cred for ett veldig bra løft på superkul 80 talls bil!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

 

 

Tommy
Skrevet

Den blir nok brukt i denne standen noen år, men det er en del dårlig grunnarbeid etter siste hel lakkering, med slipespor i fyller div plasser, å så er det litt små rustbobler noen plasser.

Fikk også vite at bilen er solgt ny i Saudi Arabia.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

FredrikRinge
Skrevet

Alla tiders, som alltid!

Men har de lakkert den i blinde? Var jo himmel og hav i forskjell...

JørgenT
Skrevet

Super S&S Tommy!

Blir glad inni meg av å se sånne flotte biler:)

God Natt!:)

Kristian Nafstad
Skrevet

Utrolig bra jobbet, Tommy! Liker å lese dine S&S hver eneste gang fordi du skriver litt mellom teksten og ikke har tonnevis med bilder! :D

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Tyggern
Skrevet

Lekkert, lekkert, lekkert!!

Top notch som vanlig dette Tommy. Biler som dette fortjener virkelig pleie.

De som blir tatt vare på stiger jo bare i verdi med årene også så er jo bedre en penger i banken dette.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

NeDD
Skrevet

Fresh oppfriskning dette Tommy. Flott jobb både inn- og utvendig.

Mystery er gromvoks, ingen tvil om det :)

Gromt med digitalt til å være gateregistrert bil fra 1983.

Så Kurt sin hos B&S også hadde det.

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Skrevet

Et stalltips til eier burde være å fjerne dumpventilen og erstatte den med en resirkulerende ventil slik bilen har orginalt.

Det vil gi kjappere spool etter girskift og en større kjørbarhet generelt.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår