Gå til innhold

Sliter med holos


Saltkjelen

Recommended Posts

Saltkjelen

Som det fremgår av trådtittel så sliter jeg med holos på min bil. Har fått et tips fra Bernhard med lilla pad og S40 med medium press. Dette fjerner mye holos, men får ikke vekk alt. Det er selvsagt godt mulig at jeg gjør ting feil, så tips ville jeg satt stor pris på. Hvilken andre kombinasjoner kan være greie å prøve ut? Ser at en del fant oppskriften ved bruk av DA (selvom det kanskje ikke er nødvendig), så jeg får vel bite i det sure eplet jeg også å handle dette. Anyone..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Tok en BMW med S17+, ble holo/"marring".. Prøve S40 siden den er fin, men klarte ikke å fjerne det, så bruke S30+ og M205, da gikk det som en lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen

Mange nyttige og fine tips som jeg takker for. Skal forsøke å se hvilken kombinasjon som passer lakken best.. :)

@ kris1986 - M205, hva er dette? hva slags pad'er kjørte du med? rpm`?

Endret av Saltkjelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Husk minimum 3 runder meg wipedown etter UFSE da :)

Du får hyle ut om vi skal prøve å finne noe som fjerner holocaust på bilen din Basse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen

Da skal jeg prøve ut noen tips. Tok bare 1 runde med wipedown Bernhard, så skal prøve 3. Roper ut om jeg fortsatt sliter. Takk for tips tilbakemeldinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med det samme på min 850 også, men fikk en mistanke om varmsensitiv lakk som essiek skrev om i en tråd. men jeg har veldig myk lakk også, så jeg får microswirls av mf. så vet ikke helt om jeg kan si om det er holos eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Har akkurat lekt med en Sapphire Black E60 - veldig ripefølsom lakk enkelte steder (lakkert litt her og der), brukte M205 igjen, og det fungerte fint.. Bra polish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...