Gå til innhold

S&S Audi TT Som ikke endte helt som ønsket!


Audi S8

Recommended Posts

R. Molnes

Cred for god S&S og en erfaring rikere! Resultatet ble bra :)

Munnstykket til Nilfisken får du på Obs Bygg i Breivika for en 160 kroner, ja, om du ønsker Foma munnstykket selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig bra ut dette her! Fikk noen slike ''riper'' på panseret jeg også, men de ble utrolig nok borte når jeg la voks! Hvordan vet jeg ikke.. Cred er selvfølgelig levert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Cred for god S&S og en erfaring rikere! Resultatet ble bra :)

Munnstykket til Nilfisken får du på Obs Bygg i Breivika for en 160 kroner, ja, om du ønsker Foma munnstykket selvfølgelig :)

Takk :) Joda man lærer av sine feil :) kjøpte et munnstykke fra en her på forumet, så nå har eg det til neste gang :)

Så veldig bra ut dette her! Fikk noen slike ''riper'' på panseret jeg også, men de ble utrolig nok borte når jeg la voks! Hvordan vet jeg ikke.. Cred er selvfølgelig levert! :D

Takker :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det her! Må jo være litt stas å få jobbe med så fine biler og :)

Skaden var jo nesten ikke synlig, og den kan nok fikses uten omlakkering vil jeg tro. Er ikke ekspert, men har sett verre skader reparert uten at man så forskjell :)

Stå på! Har bare tatt 2 biler med DA til nu og en for hånd, resultatene blir bedre med tiden føler jeg. Erfaring er nok det beste når det kommer til denne hobbyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Flott jobb,selv om små uhell så lærer av det.og resultatet blei jo upåklagelig.cred

Takker :)

Ble bra det her! Må jo være litt stas å få jobbe med så fine biler og :)

Skaden var jo nesten ikke synlig, og den kan nok fikses uten omlakkering vil jeg tro. Er ikke ekspert, men har sett verre skader reparert uten at man så forskjell :)

Stå på! Har bare tatt 2 biler med DA til nu og en for hånd, resultatene blir bedre med tiden føler jeg. Erfaring er nok det beste når det kommer til denne hobbyen :)

Takker :) når man har fått polert en del biler og funnet seg noen produkter,som man liker å jobbe med, så blir sikkert ting litt lettere etter vert :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, dette var en skikkelig omfattende S&S. :) Cred for dette. Føler med deg angående uhellet ditt. Har vært uheldig med en annens bil selv, ikke noe kjekt. Men du lærer sikkert av dine feil og kommer vel ikke til å legge fra deg lykta oppå bilen igjen? Samt være forsiktig med Våtsliping ved kanter? Uansett var det leit å lese..

Dette fikk luft tørke noen timer før eg prøvde å starte bilen, og startet gjorde den :)

Tror det er bedre å starte bilen umiddelbart for å hjelpe til på tørkinga, når motoren blir varm vil den fordampe vekk vann fra vanskelig tilgjengelige plasser. Trykkluft er også en fin ting til å få blåst ut vann fra kriker og kroker i motorrommet. :)

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

cred for bra resultat. synes du gjorde en bra jobb jeg ;) alle her inne har vel driti seg ut noen ganger på kundebiler?

har det samme problemet med panseret på bilen min selv. har prøvd X antall kombinasjoner, men får det ikke bort. panseret på min er lakkert opp en gang i tiden. men alt i alt er det bare jeg som ser de da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Cred for kjempemessig innsats og flott resultat :)

Takker :)

cred for bra resultat. synes du gjorde en bra jobb jeg ;) alle her inne har vel driti seg ut noen ganger på kundebiler?

har det samme problemet med panseret på bilen min selv. har prøvd X antall kombinasjoner, men får det ikke bort. panseret på min er lakkert opp en gang i tiden. men alt i alt er det bare jeg som ser de da :P

Takker :) han ville eg skulle polere den neste gang også, så eg får no sikkert prøvd meg en gang til på denne da :)

Imponerende jobb du har lagt ned her, cred gitt :)

Apropos skillsmissegarasje, tror nesten jeg hadde vurdert å bli singel igjen for å få en sånn garasje med god plass og to-søyler :)

Takker :) Garasja er bra :) men den skal bli bedre i løpet av vinteren :) kommer bilder etter vert når ting skjer :)

Er ikke skilt enda;) men kompisen min meiner eg blir det, hehe siden eg bor nesten nede i garasjen når eg er heime :fun:

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Se her ja, dette var en skikkelig omfattende S&S. :) Cred for dette. Føler med deg angående uhellet ditt. Har vært uheldig med en annens bil selv, ikke noe kjekt. Men du lærer sikkert av dine feil og kommer vel ikke til å legge fra deg lykta oppå bilen igjen? Samt være forsiktig med Våtsliping ved kanter? Uansett var det leit å lese..

Tror det er bedre å starte bilen umiddelbart for å hjelpe til på tørkinga, når motoren blir varm vil den fordampe vekk vann fra vanskelig tilgjengelige plasser. Trykkluft er også en fin ting til å få blåst ut vann fra kriker og kroker i motorrommet. :)

Stå på videre!

Takker :) Jepp fra nå av skal motoren startes etter vask :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...