Gå til innhold

Bilpleiedagbok


Ulf

Recommended Posts

Kjedet meg fryktelig på jobben i dag, så tenkte å lage meg ei såkalt bilpleiedagbok.. Sikkert mange som allerede bruker et slikt verktøy, men her er iallefall slik jeg ser for meg å ha ei dagbok. Tips til forbedring/ris og ros mottas med takk :)

dagbok.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ser bra ut, kunne du oversendt den til meg?... Jeg vasker hvert år på julaften jeg.. Viktig å ha ren bil når man skal på kirkegården og i selskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, kunne du oversendt den til meg?... Jeg vasker hvert år på julaften jeg.. Viktig å ha ren bil når man skal på kirkegården og i selskap..

Det kan jeg vettu, bare send mailadressen til meg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, kunne du oversendt den til meg?... Jeg vasker hvert år på julaften jeg.. Viktig å ha ren bil når man skal på kirkegården og i selskap..

Da bytter jeg heller til den rene bilen som står i garasjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jaja, men uansett så har du en ren og en møkkete bil, og jeg har kun en ren bil... Dessuten er det ikke ordentlig julaften uten å vaske bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men uansett så har du en ren og en møkkete bil, og jeg har kun en ren bil... Dessuten er det ikke ordentlig julaften uten å vaske bil..

Kunne ikke blitt mer enig.. det har blitt tradisjon for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Smart den der Ulf... send den gjerne til meg også på truhaa@detailersclub.no om du har lyst..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...