Gå til innhold

Noen som har testet Fix it pro ?

Recommended Posts

Skramstad
Skrevet

Om du tar et søk på youtube finner du mange filmer om produktet. Er bare tull! Scam som dem sier. B)

Jeg var ikke imponert!

Skrevet

Bare det at det selges gjennom tvins gjør meg meget skeptisk, men kan jo være verdt et forsøk... Noen som melder seg frivillig? :) :)

• Admins
Skrevet

Så på noen Youtube videoer og det virker som folk får veldig forskjellig resultat. Men den er jo ut til å virke greit hvis man gjør det riktig, men hvor lenge holder det da? :P

Skrevet

Bare det at det selges gjennom tvins gjør meg meget skeptisk, men kan jo være verdt et forsøk... Noen som melder seg frivillig? :) :)

Hehe... er skeptisk på dette selv :huh: jeg tør ikke prøve dette :P

• 5 months later...
Skrevet

Hvis noen vil gjøre en test så har jeg ett par penner her som jeg kan sende ;) men da skal det lages bilde test av det :)

Christoffer H
Skrevet (endret)

Ser ut som de spiller noen av videoene baklengs! :P Altså at pennen riper opp lakken, men så spiller de video'n baklengs, så det ser ut som ripa blir fylt!

Endret av Christoffer H
Skrevet

Filler`n også. Jeg betalte 12.- for 2 stk inkl. frakt på ebay.

Må si jeg føler meg lurt nå. :lol:

Du får sende en skriftlig klage, og når du har fått igjen 2.- og kan konstatere at produktet likevel suger kan du sende en ny klage :P

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår