Gå til innhold

Lamborghini Gallardo LP 560-4

Recommended Posts

Skrevet

Nyy-ydelig! :thumbs:

Bernhard, skriv et innlegg her så jeg får gitt deg en cred også!

mvh
Torbjørn

Skrevet

Ahhhhhh! B)

Nydelig jobb Bernhard & Brynjar !

Morsomt å se superbiler bli detailet av superdetailere :)

Cred? - Ja selvsagt til begge to :thumbs:

Petter
Skrevet

Meget bra jobbet gutter..

Og tusen takk til Bernhard for nydelig utført jobb i hjulbuer. Hvis du ikke er skjegg`ete når du kommer imorra så skal du få en klem. seriøst ass.. :P

hmsilset
Skrevet

Tok 40 minutter å bla igjennom denne ;) Synes dette var helt topp.Likte særlig jobben med felgene og hjulhusa.Kred til begge to, og takk for at du hadde med lyden på bilen ett par ganger :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet

Dette var vel verd å vente på. Flotte bilder og eksepsjonell bra film/klipp, bra musikk valg. Savna kanskje et 200 km/t med motorbrøl en stund etter den siste filmen fader til sort. default_biggrin.png

Bra kommentar av Bernhard også "rattet kan ble ødelagt hvis man bruker en annen kost" hehe

Seriøst bra!!!

Kred og skryt gitt...

Dere får ha god tur oppover i morgen, kjør forsiktig og husk onkel blå står på uante steder!!!

Skrevet

synes det er veldig barnslig å se en gjeng med voksne mannfolk sikle å polere hjulbolter på ett fremkomstmiddel.....................................meeeen fyttigrisen så kult,skulle gjerna ha fåt sjangsen til være der sammen med dere å sett den bilen,cred til detailere og bil :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Skrevet

Denne tråden her gjorde dagen min bedre!

Er helt rått og se trådene og arbeidet deres, likte filmene veldig godt også :)

Skrevet

Hva skal man skrive her da? Tenker jeg bare kjører på med denne jeg:

:shocking2::thumbs:

Skrevet

Helt rått gutter. Jeg mener alt. Bil, jobb og write up. Dere må starte egen TV kanal snart ;)

Det var morsomt å få se noe av dette live. :)

Skrevet

Dette er det man kan kalle high end detailing ja :) Gutta som veit hva de driver med dette :) Creds gitt såklart!

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet
Skrevet

Kunst! Både bil og detailing!!

Props for HMS stillingen Brynjar :D

- SAAB 9-3 AERO TTiD

Skrevet

Jeg satte meg ned med Delivio og Cola her, og tenkte at nå skal jeg kose meg skikkelig. Det er helt nydelig med filming, beskrivelse, bilder - og tydelig at dere to ikke overlater noenting til tilfeldighetene.

Etter ca 20 minutter hadde jeg ikke tatt ett eneste potetgull-flak, og cola'en var stein-dau i glasset. Overmunnen min sendte beskjed til nedre kjeveparti om å vennligst rykke oppover et par etasjer, t-skjorta måtte byttes pga AWOL nedre munnparti (ikke lett å samle opp "overflødig munnvann" når haken ligger omtrent på navel-nivå) og kona hadde fått beskjed gjentatte ganger om å vennligst ikke forstyrre meg med trivielle beskjeder angående framtida til våre barn.

Et smykke av en bil og jeg ble enda gladere da det stod at dette ikke var en garasje-bil. Slike himmelske maskiner fortjener å bruke opp et par dekk-sett i året.

Takk til dere begge to for at dere tar dere tiden til å vise oss andre dette - og ikke minst takk for at arbeidet med presentasjonen er minst like godt gjennomført som selve jobben. Sånn - da har jeg faktisk ikke mer å si. Ikke ofte jeg går tom for ord, men... vel..

:thumbs:

og

:bøyemæistøve-hvisdenhaddeværttilgjengelig:

Lexgtturbo
Skrevet

Sykt, nei sinnsykt, eller forresten slingrende sinnsykt... :thumbs:

Denne var verdt å vente på, dere har klart å overgå dere selv nok en gang, og det er ikke rent lite som skal til for å klare det B)

Cred til begge for en fantastisk jobb, takk for at dere deler den med oss her inne :D

Skrevet

Ja, denne var absolutt verdt å vente på!!

Utrolig bra write-up, både bilder og video er - som vanlig, og helt i stil med jobben - i en klasse for seg selv :thumbs:

Bernhard skal såklart også få cred så snart han poster et innlegg B)

Skrevet

Hva skal man skrive her da? Tenker jeg bare kjører på med denne jeg:

:shocking2::thumbs:

X2

:thumbs: :thumbs:

Skrevet

STUNNING :thumbs:

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Tar av meg hatten for denne gutta! Helt eventyrlig, 45 min med nytelse! Håper denne også deles på utenlandske forum, for dette er verdensklasse!! Og jaggu er ikke bilen myyyyye finere live!

Godt Truls var så opptatt av å snakke om røykvanene sine at han ikke fikk knipsa bilde av meg :lol:

Creds til begge så fort Bernhard kommenterer!

Skrevet (endret)

Denna skal jeg kose meg med til morgenkaffen! God natt!

Edit:

Da var morgenkaffen inntatt, eller rettere sagt to morgenkaffer :)

Tja, hva skal man si, eller hvor skal begynne? Er egentlig helt speechless av hele detailingen og hvordan tråden ble. Dette er bare et masterwork av aller ypperste kvalitet, fra ende til annen, som selvsagt ikke blir mindre hot pga bilen.

Var selv med og filmet litt både torsdag og fredag og må si at jeg storkoste meg! Stiller gjerne opp som kameramann igjen!

Gratulerer gutter, håper seik ben reddik fy fasan IV av Abu DABI ser denne og rekvirerer B&B ned for å ta Veyron´en sin eller noe i den duren! Da blir jeg med!!!

Cred blir nesten for lite her vettu...

Endret av East
  • DCN Poeng 4
  • Admins
truhaa
Skrevet

Helt vilt guttær... virkelig en flott bil i de rette hender dette her...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår