Gå til innhold

Recommended Posts

• Admins
Skrevet

Var innom Lexus i forrige uke for å se på en Lexus IS220d F-Sport.

Fikk da vite at Lexus LFA skulle en tur innom forhandleren i Oslo idag. Og da det er min drømme bil nr1 tok jeg turen for å se på gliset.

post-1-1274821018,43_thumb.jpg

post-1-1274821035,94_thumb.jpg

post-1-1274821016,09_thumb.jpg

post-1-1274821020,56_thumb.jpg

post-1-1274821023,04_thumb.jpg

post-1-1274821027,15_thumb.jpg

post-1-1274821030,82_thumb.jpg

post-1-1274821033,52_thumb.jpg

Filmet også en liten video av lyden og litt av interiøret. lyden i denne er bare helt sinnssykt rå :D V10 på 560hk som går til over 9000 rpm (Men på videoen var det maks oppe på 6-7k)

http://www.youtube.com/watch?v=l11zKoYuyzM

Er bedre bilder og video på Dinside.no da jeg bare hadde mobilen med meg.

http://www.dinside.no/843260/lexus-lfa-en-helt-unik-bil

Hører også lyden mye bedre på videoen hos dem. Personen som driver å vimser rundt bilen på videoen til din side er da meg hehe..

Dessverre ikke noe prøve kjøring av denne bilen :P Men fikk prøvekjøre Lexus IS-F som er ganske så grom den også med sine 423hk og over 500nm, så den flytta seg mildt sakt greit ;)

post-1-1274821038,87_thumb.jpg

post-1-1274821041,8_thumb.jpg

post-1-1274821044,41_thumb.jpg

• DCN Poeng 1
AndreasLie
Skrevet (endret)

ååååå det er fiiine biler. Står LFA'en der enda? (hvis du vet)

Endret av AndreasLie
Skrevet

Er jo rå biler begge de to der, og IS-F er jo som sagt ikke akkurat noen sinke i trafikken. Skulle gjerne hatt en tur i noe slik ;)

Akkarbelling
Skrevet

Grom vogn det der B)

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

• Admins
Skrevet

ååååå det er fiiine biler. Står LFA'en der enda? (hvis du vet)

Den skulle bare stå der i dag. Skulle videre til Trondheim tror jeg det var før den drar ut av Norge igjen.

Skrevet

Drit nå i motor og lyd - var det mye swirls, rds og hologrammer?

:D

• Admins
Skrevet

Drit nå i motor og lyd - var det mye swirls, rds og hologrammer?

:D

Var noe swirls, men ellers var lakken i ganske bra stand ;) hehe..

Skrevet

Det kuleste med hele filmen til dinside var jo han som virra rundt bilen :D

• Admins
Skrevet

Fete biler Dennis.. Ble det noe bil på deg da?

Hadde tenkt å bestille en IS220d F-sport idag. Men så fikk jeg info fra han som hadde med seg den LFAen at det kom vist snart enda en liten face lift med bla. nye LED lykter. Så venter på svar om når den kommer, om jeg bestiller en nå eller venter litt på den.

Det kuleste med hele filmen til dinside var jo han som virra rundt bilen :D

Haha :D

Skrevet

Du Dennis må ha bil med maaaasse BHP og torque, så skvetten du blir hver gang du ser en representant for vår kongelige norske hær :)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Dennis burde hatt en liten Think, ihvertfall så ofte som han får krampe i høyrefoten.........

Fikk du ikke det her om dagen også Dennis :D

• Admins
Skrevet

Dennis burde hatt en liten Think, ihvertfall så ofte som han får krampe i høyrefoten.........

Fikk du ikke det her om dagen også Dennis :D

hehe Ja, ble ganske dyrt , da onkel politi var bak :lol:

Du Dennis må ha bil med maaaasse BHP og torque, så skvetten du blir hver gang du ser en representant for vår kongelige norske hær :)

:lol:

• Admins
truhaa
Skrevet

Grisefett Dennis....

Eneste grunnen til at Din side ikke fikk filma interiøret var at du hang i døra :lol:

Godt jeg ikke ble med da, du hadde sikkert ikke fått testet IS-F`n når de hadde sett annsiktsutrykket mitt når du spurte om å få prøve den ... ha ha

Så ikke ut som det var så mange folk der?

IS-F el LFA... nye DCN demobiler?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Bilen som alle vil kjøre men ingen vil detaile? Må passe på å få den i svart i såfall hehe

Skrevet

fytti h..... Dennis,den LF-A den er bare så rå,har sedd den videoen noen ganger ja,utrolig rå bil,hvis man vet litt om den så blir den ikke noe mindre rå!!!cred for den dær :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Skrevet

fyf*** for en råå bil!

hadde blitt glad om jeg hadde fått en sånn en til detailing ja gitt :D

kansje enda gladere om jeg hadde fått en til odel og eie da..

Skrevet

fyf*** for en råå bil!

hadde blitt glad om jeg hadde fått en sånn en til detailing ja gitt default_biggrin.png

kansje enda gladere om jeg hadde fått en til odel og eie da..

1 av 4 i verden? Hadde ikke rørt den om jeg hadde fått 1 mill heller... hadde vært så nervøs at en ny sykdom hadde blitt kalt opp etter meg "umiddelbar destruksjon av nervetråder i ytre ekstremiteter" = UDNYE (eller judinai som det hadde blitt kalt på gate-sproget).

Skrevet

1 av 4 i verden? Hadde ikke rørt den om jeg hadde fått 1 mill heller... hadde vært så nervøs at en ny sykdom hadde blitt kalt opp etter meg "umiddelbar destruksjon av nervetråder i ytre ekstremiteter" = UDNYE (eller judinai som det hadde blitt kalt på gate-sproget).

åfyda. viste ikke at det bare fantes 4 av denne i verden.. kansje jeg ikke hadde turt og leke med den likevell >.<

• Admins
Skrevet

åfyda. viste ikke at det bare fantes 4 av denne i verden.. kansje jeg ikke hadde turt og leke med den likevell >.<

hehe :P er vist bare 4-5 stk av den nå ja, men skal bli produsert 500 stk av den. Alle er allerede solgt. Også to nordmenn som har kjøpt.

Selv med den høye prisen så selger vist Lexus hver bil med tap.

LFA Har vist også kjørt Nürburgring på under 7:20 som setter den blant toppen av serieproduserte biler.

Enda en video hvor man får høre litt av lyden under kjøring :D

http://www.youtube.com/watch?v=HJL5EQHAcIM

Skrevet

Jeg tar en i svart!

Fy ¤%#"! for en bil. Hadde passet fint ved siden av en R35 GT-R i garasjen min... I wish.

mvh
Torbjørn

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår