Gå til innhold

Specification på SV vokser


Matti

Recommended Posts

Fant en side idag (for dere som ikke har hørt om den) som heter PolishedBliss, der har den en del bilpleie prod og spec på de forskjellige voksene som bl.a voksene fra Swissvax.

Der finner du bl.a holdbarheten, gloss og beading. Ganske greit å vite det, fått vite litt mer om de jeg har som er Shield og Concorso (eller Best of Show som de kaller den der)

www.polishedbliss.co.uk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dette er deres meninger om voksene, ikke fra swissvax sentralt.

Nei nei, men kjent å ha det og sammenligne det med SV sentralen :P

Hvor ellers kan jeg finne de spec som er fra SV da?

Endret av Matti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener du egentlig med "spec"? Alt som har med voks å gjøre er veldig subjektivt. Det finnes ingen fasit på utseende, holdbarhet osv på en voks vs en annen.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også viktig å huske at voksene til Swissvax er hånd laget så ingen av voksene er helt 100% like. Derfor vill resultatet aldri bli det samme på samme type voks, selv om den er laget med høy pressisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også viktig å huske at voksene til Swissvax er hånd laget så ingen av voksene er helt 100% like. Derfor vill resultatet aldri bli det samme på samme type voks, selv om den er laget med høy pressisjon.

Kanskje det kan være ett alternativt svar på det problemet Bjerknez her inne beskrev? Var vel Swissvax shield som hadde veldig forskjellig holdbarhet på hans og Olejan sin bil, med samme fremgangsmåte. Husker dog ikke om det var 2 forskjellige krukker voks det var snakk om eller om det var samme.

Endret av Bilpleie gærning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fra samme krukke :)

Ah, da har jeg fortsatt ikke noe annet svar enn at det må være hardhet på lakk(?) Eller noe annet som gjør at voksen binder seg bedre til en lakk enn en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...