Gå til innhold

Min nye BMW x5 trenger litt pleie...


bmwx5

Recommended Posts

Hei....

Har lest endel her men ikke regget meg før nå.....

Har som overskriften sier en BMW x5 som tidligere eier ikke akkurat har ligget i selen for å holde flott....

har den siste uka gått å ventet på en pakke fra us og a... den kom i posten på fredag,

jeg har bestillt megs produkter, dvs swirelremover 2.0 leather conditioner Gold class (flott skal det være) gold class carnauba wax, en VELDIG rosa såpe og en quick detailer den også i gold class.... uvisst om dette gold class er så flott som d høres ut men....

Skinn setene har fått seg to omganger med skinn conditioneren og de ble mege bra (etter mine preferanser).

jeg har en roterende maskin med div puter til.

Så jeg lurte derfor på om det jeg har kjøpt er noe tess og hvordan jeg skal få best mulig resultat? Kansje noen i sør kunne hjelpe meg?

Mvh En førstereis gutt på ukjente veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

Da holder vi til i samme by da gitt. Jeg er nybegynner selv. Når jeg startet kom jeg langt med to hodet DA maskin fra Clas Ohlson + orange sonax pads. Og Meguiars Ultimate Compund kjøpt hos bilxtra. Bilxtra har forresten et ganske bra utvalgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

oi oi her gikk det unna....

flott med så mange svar, jkkarlsen du er ikke tilfeldigvis han jeg snakket med på troshov?

Hmm, tid var det?

Hvor i Kristiansand holder du til sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...