Gå til innhold

Polish/Vinter


Reodor

Recommended Posts

Litt tidlig enda men hvordan bruker folk og forbrede seg til vintern noe spes man har på med tanke på vei salt osv osv?????

For min del kommer den som kjærringa på julekvelden sån ca hvert år..... men i år maybe :unsure: ...

Noen guide på vinter klargjøring <_< ???? vet ikke om dette er rette plass og poste men jeg prøver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Chris-520e39

    11

  • Bernhard

    5

  • Scandicshine.no

    4

  • bjorke

    4

  • Admins

Mange legger nok på en sealer i stedet for voks da de som regel holder lengre og tåler vinteren bedre.

På min egen bil blir det nok Duragloss 111 til vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd det er og sløse med "gode råvarer".

Bilen er som regel dekket med snø o.l,pluss at det er mørkt ute mye av døgnet så det er ingen som ser hva du har på,dessuten varer det ikke så lenge som du tror.

På den forrige e39 jeg hadde,testet jeg med og legge på 5 lag med NXT i midten av november.

Når det ble mot slutten av februar var det ikke noe voks igjen i det hele tatt!!

Har du tilgang så er det beste og få bilen inn i varmen en gang i mnd. og legge på ny voks/forsegler. da kommer du deg igjennom vinteren med æren i behold tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no
Kvalm du skulle være da :lol:

Hehe, var nok mest spøk ja :P Men blir nok en voks over, varer i alle fall noen uker!

Pirex du må nok legge på Divine oppå det igjen hvis det skal holde hele vinteren :lol:

Tja, kanskje? hehe

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BalleKnalle

Til vinteren blir det 101-105-111 fra duragloss. Pluss Duragloss Aquawax ved vask. Holdt hele vinteren i fjor så jeg tror det er en god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sensommeren i fjor la jeg Duragloss 101 , 105 og 111 på bilen. Denne komboen holdt seg godt igjennom hele vinteren med saltsøle, selv med skjelden ordentlig vask.

I mine øyne er disse produktene GULL!

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sensommeren i fjor la jeg Duragloss 101 , 105 og 111 på bilen. Denne komboen holdt seg godt igjennom hele vinteren med saltsøle, selv med skjelden ordentlig vask.

I mine øyne er disse produktene GULL!

Hvor får man kjøpt disse produktene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...