Gå til innhold

DCN treffet 26 september 2010


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

Etterlengtet treff, treffet som skulle komme.... kommer

Detailersclub

Norway

Treff2010

Lillehammer

tidspunktet er da fra, 1200 til 1800 søndag den 26 september

Stedet er Lillehammer, dvs i eller utenfor Swissvax sine lokaler. Adressen er Industrigata 24.

Flott mulighet også til å ta Swissvax sitt nye Bilpleiesenter der i nærmere øyensyn. Egen vaskehall gjør også at bilvask er mulig.

Her blir det sosialisert over en lav sko, vi, som i team DCN har med litt av hvert oppover for testing, paneler en kan teste det på og en viftende finger om hvordan det kan, bør eller skal gjøres også.

Det blir ingen oppsett på noen kurstype der oppe, men det er nok noen som er der, som en kan lure ut noen svar fra også.

De som stiller med salgsbod er ingen noviser inne dette faget:

- Swissvax

- Scandicshine

- Nanolotus

(andre samarbeidspartnere her hos DCN er også velkommene på treffet, enten med salgstand eller som besøkende om de ønsker det)

DCN håper vi klarer å stable opp litt kaffe der a 5 kr koppen, noe å spise på blir det litt værre med, men klarer jeg å få trua kona til å steke noen hundre vafler så tar jeg med det også oppover der, da til 15 kr stk ink rømme og syltetøy.

Selvfølgelig blir det også mulighet til å kjøpe DCN stickers der, men skiltplater er det nesten tomt for her og det tror jeg ikke vi rekker å få inn før treffet..

Uansett så håper team DCN du tar turen innom, enten om du er novise innen dette, eller du er en hardbarket bilpleienerd, om det er for å se, teste eller sparke i dekk er opp til hver enkelt, men husk:

Eyes dont leave fingerprints

Om noen ønsker å sosialisere der oppe lørdag kveld, så planlegges det eventiuelt over PM eller i en annen tråd, det blir ikke i regi av DCN. De som ønsker hotellovernatting fra lørdag til søndag, tar også den diskusjonen i en egen tråd, dette for å holde hotellovernatting oversiktlig for de som ønsker det, legger eventuelt inn link til det her i denne tråden om det er behov for det..

Takker Dag/Swissvax for å la oss benytte Swissvax sine lokaler også..

Samt for delspons på premie i DCN spørrekonkurransen på treffet, der du kan vinne en Swissvax Master Collection m/Concorso vosk.... Verdien er 5249,-

mvh

post-3-090078500 1284509766_thumb.jpg

  • DCN Poeng 3

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro dette, mulig jeg drar med meg fatter'n så jeg har noen å snakke med så jeg ikke blir schizofren på turen neddover :)

Endret av Bilpleie gærning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Da er det sikkert vi kommer :fun:

Nanolotus stiller med fullt sortiment og med både demo bil og andre sjove vannskreke Nanolotus behandlede overflater.

Der vil være masse fine tilbud på alt fra lakkforsegling til MF

Husk kontanter da vi desværre ikke tager imod kort. (Er sikkert en minibank i nærheten også)

Glæder meg masse. Kom glad :thumbs:

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timers treff....nå snakker vi. Noen i arrangementskomiteen som vil være lenge borte fra kvinnfolk og unger eller :)

Om formen tillater det, skal jeg forsøke meg på en tur. Skal visst ut en tur på lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...