Gå til innhold

Green Monster


Dr_S

Recommended Posts

Kjøpte to stk av disse "berømte" MF-klutene i sommer...men er ikke veldig fornøyd. Synes de linter veldig? Skal sies at jeg ikke har vasket de ennå, kan det ha noe innvirkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 av disse, og nå har den eldste begynt å linte.

Den har vært mye brukt ifm "favorittstatus" og jeg tror det er ett eller annet jeg har gjort feil under vask fordi et par av

de røde flufferne mine (som sansynligvis var med i samme vask) også har begynt å linte.

Jeg har imidlertid ikke vært borti at Green Monster linter når de er nye ? :)

- Jeg ville reklamert, eller gjort en avtale med forhandler om at hvis de fortsatt linter etter vask så skal du ha rett til å reklamere...men ikke vask før du har denne avtalen i boks.

Knallbra MF til voks og polishrester, men veldig synd hvis de linter slik <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lest på forumet her at flere hadde problemer med linting på cookiemonster, så jeg testet en til buffing før vask.

Resten ble først brukt etter første vask.

Ble vasket med en sprut Pinnacle MF rejuvenator på 90 grader og en dæsj eddik i skyllekammeret, altså samme oppskrift jeg har brukt på mine andre MF siste året som ikke linter.

Både cookiemonster og greenmonster linter etter vask. Nå har jeg vel kjørt de en 3-4 runder i maskinen, men de linter fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...