Gå til innhold

Voks til Saab 96, 64 mod


thomasll

Recommended Posts

thomasll

Har endelig skaffet meg drøme vetteran bilen.

Den står med orginal Savanne Brun lakk. Som jeg tenkte jeg skulle angripe med Scholl produkter på uber pad for hånd.

Men hvilken voks skal jeg avslutte med?

Hvilken pris lurer du kanskje på? Tjæ, har siklet litt på Concorso en stund, så rundt 1600,- ett sted.

Jeg vil jo ha en fantastisk bløt og dyp finish, men også no som beskytter den gamle lakken.

Tenkte jeg skulle bruke den på den sølv fargede 93'en min også, men 96'en er første prioritert.

Legger ved bilde sånn at dere kan se fargen

240912-Saab_96_002.jpg

Endret av thomasll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mighty

Hvis du har siklet på concorso så burde du kanskje kjøpe den :) Det er jo en veldig god voks. Men husk nå at preppen gir 99% av utseendet, det være seg dybde, glød, våthet osv :)

Skal du kun ta det for hånd har nok ikke toppingen så mye å si for det totale utseendet uansett, så vil anbefale å kjøpe en maskin hvis du skal få utnytter produktene dine :) Med en perfekt poleringsjobb og en god voks på toppen blir det ikke bedre :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ingen feil å velge Concorso nei... knallsak det..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...