Gå til innhold

BAS Detailed: Audi A6 2.7TDi Quattro

Recommended Posts

Ole Gunnar
Skrevet

Du liker å finne de store utfordringer og løse de Bernhard. B)

Dette ble blankt og fint. :)

26 timer er maraton!

Selvfølgelig får du Cred fra meg på denne. :D

Jeg skjønner ikke at bilpleiefirmaer med respekt for seg selv kan levere ut biler med så mye hologrammer.

Håper du eller eier husker å pensle opp lakkskaden på den dørkanten.

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det Ole Gunnar :) Føler vel litt at de værste utfordringene er det på tide at noen andre tar over stafettpinnen på nå vel :)

Brynjar
Skrevet

Ja, hva skal man si om dette da Bernhard.......

Et skikkelig stykke detailerarbeid er i alle fall ingen underdrivelse..

Denne dro du virkelig i land og det at du holdt ut så lenge denne helgen også er imponerende:-)

Skrevet

Jøss, 26 timer i strekk? Utrolig. Kan tenke meg du var bra kake etterpå.

Når det er sagt må jeg si det var vel anvendt tid. Håper eier av bilen satt pris på innsatsen.

Knallbra jobb, som vanlig :)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet (endret)

Nå har du vært flink Bernhard :D Igjen :D Fantastisk jobb!

Velfortjent creds fra meg :)

Endret av Sandmo
TotenJeep
Skrevet

Ser bedre ut en ny nå ihvertfall :)

Hjertelig takk for hyggelige ord Essie :)

Takk for det Kazzper :)

Har tenkt på om det fantes ett mellomlegg som gjorde at den formet seg etter panelet litt mer jeg?

På jobb bruker vi 3M hookit rondell for 32 mm slipefilm. Den har litt skumplast som føyer seg litt til forskjell fra slipekloss.

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Nå har du vært flink Bernhard :D Igjen :D Fantastisk jobb!

Velfortjent creds fra meg :)

Takk for det Marve :)

På jobb bruker vi 3M hookit rondell for 32 mm slipefilm. Den har litt skumplast som føyer seg litt til forskjell fra slipekloss.

Bruker rondell jeg også, men synes ikke at det er nok skum så den føyer seg dit jeg skulle ønske, så da skal jeg teste noe alternativt :)

Hva jobber du med?

Skrevet

jeg bøyer meg i poleringsstøvet :D den blei sykt bra . håper jeg også kan bli like flink endag :)

cerd ofcourse

Skrevet

Gjorde du noe med krom-listene og railsene på denne, isåfall hva? Mine er skjoldete, og jeg vet ikke helt hva jeg kan bruke der...

Og hva med plasten mellom dørene? Kan den poleres med noe fint stoff, f.eks ultrafina?

Skrevet

Gjorde du noe med krom-listene og railsene på denne, isåfall hva? Mine er skjoldete, og jeg vet ikke helt hva jeg kan bruke der...

Og hva med plasten mellom dørene? Kan den poleres med noe fint stoff, f.eks ultrafina?

Eller? :rolleyes:

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår