Gå til innhold

Bjerknez' Produkter


Bjerknez

Recommended Posts

Bjerknez

Men hva er vitsen med å kjøpe inn slike kvanta kun til eget bruk?

Hva er vitsen med 38 par sko?

Hva er vitsen med å kjøpe Ferarri når en Toyota gjør samme nytten?

Man kan ikke sette pris på en "hobby" vet du :)

Kjøpte meg en gang en laptop til 36.000,-

Ble kun brukt til litt bilderedigering og surfing på nett. Kjøpte den forde jeg er litt teknofil og ville ha en rå pc... selv om jeg i utgangspunktet ikke trengte den...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaskarm

Hvis du bare skal kjøre til butikken gjør den samme nytten :lol: Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor man skal kjøpe Toyota når man kan kjøpe en Ferrari :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Hvis du bare skal kjøre til butikken gjør den samme nytten :lol: Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor man skal kjøpe Toyota når man kan kjøpe en Ferrari :blink:

Hmm.... jaja...

Uansett... Det er deilig å stå opp om morgenen og vite at absolutt ALLE planer man måtte ha angåne dagens bilpleie kan gjennomføres uten å måtte dunke det siste innholdet ut av flaskene... hehe.

De fleste her inne har vel en del mer enn man faktisk trenger. Dette er jo også en slags hobby, så å blande inn pris og mengde utstyr blir egentlig litt irrelevant.

Skulle man vært fornuftig rent økonomisk, så hadde jeg nok spart de ca. 50.000,- jeg har brukt på bilpleiemidler de siste to årene og heller betalt ned litt på huslånet. Denne siden er ikke akkurat noe forum for DNB Nor, så her kan vi kose oss uten å tenke på at man blir uglesett når man skeier ut litt når det gjelder kjøp av produkter :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Helt sant:-) Dette er en hobby på lik linje med alt annet. Noen kjøper kikkerter til 50000kr, mens andre kjøper polish;-)

Jeg skulle vært langt over middels nyskjerrig før jeg kastet 50.000,- på bordet for en kikkert ja... hehe.

Men jeg forstår jo at det finnes jegere rundt omkring som vil ha det ypperste av det ypperste når det gjelder jaktutstyr... selv om det koster mye :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har kun DA maskin, og samtidig klager over dårlig tid og en hektisk hverdag kan du sette strek over PTG :D

PTG kan du bestille et par av (greit å ha minst to for dobbeltsjekk -better doublesafe than sorry) idet du bestiller roterende.....alternativt at tidsklemma løser seg opp og du ser for deg å starte med våtslip.....men igjen - korrigere opp igjen våtslip med 2500Grit vha en DA vil nok kreve mere enn de tre obligatoriske ukene sommerfri.

Har du ikke noe bilder av Gallonsa da ?

Ville handlet mere voks nå hadde jeg vært deg......CG Ezyme, og kanskje begynt å forberedt familien på en Crystal Rock ellerno slikt.... :fun:

Tror du kommer til å bli rimelig godt fornøyd med Shielden du har på vei......bare husk å legge i to lag med minst 4t mellomrom så blir det virkelig flott og samtidig en beskyttelse av ypperste klasse :thumbup:

Pen samling har du, det er ihvertfall helt sikkert B)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Siden du har kun DA maskin, og samtidig klager over dårlig tid og en hektisk hverdag kan du sette strek over PTG :D

PTG kan du bestille et par av (greit å ha minst to for dobbeltsjekk -better doublesafe than sorry) idet du bestiller roterende.....alternativt at tidsklemma løser seg opp og du ser for deg å starte med våtslip.....men igjen - korrigere opp igjen våtslip med 2500Grit vha en DA vil nok kreve mere enn de tre obligatoriske ukene sommerfri.

Har du ikke noe bilder av Gallonsa da ?

Ville handlet mere voks nå hadde jeg vært deg......CG Ezyme, og kanskje begynt å forberedt familien på en Crystal Rock ellerno slikt.... :fun:

Tror du kommer til å bli rimelig godt fornøyd med Shielden du har på vei......bare husk å legge i to lag med minst 4t mellomrom så blir det virkelig flott og samtidig en beskyttelse av ypperste klasse :thumbup:

Pen samling har du, det er ihvertfall helt sikkert B)

Bilder av gallons'a ligger da ute her dem...

Men gadd ikke å ta bilder av en og en, så det er ett bilde av alle samlet. Ligger på side 5 i denne tråden.

Lurer faktisk litt på Crystal Rock... men jeg sliter veldig med å bli overbevist...

Concorso koster jo 1.600,- noe som jo er dyrt nok i seg selv for en voks, men det er alikevel ikke de heelt store summene og "tape" hvis man ikke skulle være fornøyd.

Når man kommer over 6.000,- for en voks så stiller ting seg litt annerledes og da må jeg innrømme at jeg fort får litt kalde føtter. Helt sikkert en kanonfin voks, men selv min lommebok har en grense. Grensen kan brytes hvis produktet er så fantastisk at den regelrett utkonkurrerer vokser som Concorso. Det er nettopp dette jeg tviler på at den gjør. Blir også litt dyrt og kjøpe voksen bare for å teste.

Men blir jeg overbevist om at denne er såpass mye bedre en Concorso at det delvis kan forsvare prisen, så er jeg ikke sen med å ta opp visa'n :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ville heller ha lagt penger i en roterende og våtslipingsutstyr istedet for å lesse på så mange laken for en voks!

For å være helt rasjonell, så tror jeg det er lite forskjell mellom Crystal Rock og Concorso. Eller Crystal Rock og Shield. Jeg ville ha brukt de SV voksene du har nå, for jeg tror virkelig ikke du får like bra hakeslep og bakoversveis når du buffer av Crystal Rock, når du er vant med Concorso.

Uansett, knallfin samling du har. Merker det er mange som liker å mobbe deg, men for all del, man kjøper det man har lyst til eller hva? Det er jo en fantastisk opplevelse å rote litt rundt på nettet, dælje ned noen fete produkter og hente de på posten? Og ikke minst åpne? Det er jo faktisk julaften på nytt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Ville heller ha lagt penger i en roterende og våtslipingsutstyr istedet for å lesse på så mange laken for en voks!

For å være helt rasjonell, så tror jeg det er lite forskjell mellom Crystal Rock og Concorso. Eller Crystal Rock og Shield. Jeg ville ha brukt de SV voksene du har nå, for jeg tror virkelig ikke du får like bra hakeslep og bakoversveis når du buffer av Crystal Rock, når du er vant med Concorso.

Uansett, knallfin samling du har. Merker det er mange som liker å mobbe deg, men for all del, man kjøper det man har lyst til eller hva? Det er jo en fantastisk opplevelse å rote litt rundt på nettet, dælje ned noen fete produkter og hente de på posten? Og ikke minst åpne? Det er jo faktisk julaften på nytt det! :)

Blir nok ingen Crystal Rocki første omgang... men kanskje på sikt.. hvem vet...

Joda.. har merket at det er en del som mobber meg for det, og det er helt greit for meg, bare det ikke setter meg i ett negativt lys... da har det gått for langt :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Blir nok ingen Crystal Rocki første omgang... men kanskje på sikt.. hvem vet...

Joda.. har merket at det er en del som mobber meg for det, og det er helt greit for meg, bare det ikke setter meg i ett negativt lys... da har det gått for langt :)

Blir du mobba/kødda med fordi du har gode bilpleieprodukter?? Crystal Rock er sikkert helt konge! Ikke vits å kjøpe den enda.Hva skal du kjøpe senere for å toppe det liksom?Finnes jo Divine og mange andre ekslusive vokser, men det er ikke noe å stresse med :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim-G_R

Blir du mobba/kødda med fordi du har gode bilpleieprodukter?? Crystal Rock er sikkert helt konge! Ikke vits å kjøpe den enda.Hva skal du kjøpe senere for å toppe det liksom?Finnes jo Divine og mange andre ekslusive vokser, men det er ikke noe å stresse med :)

Er vel mengden de mobber for isåfall.

Men, de fleste som mobber er jo bare misunnelige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Er pga mengdene som blir handlet inn, og mobbing er vel feil ord her..

Bjerknez blir kalt for Mr. Gallons, og i tillegg så er betegnelsen gallons døpt om til Bjerknez :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Mobbing er nok strengt tatt litt å ta i ja, selv om jeg synes det har vert på grensen ett par ganger...

Er vel ingen ennå som har kalt meg "mr. gallons" men hvis dette er ønskelig så er det bare å kjøre på... bare hyggelig det :)

Denne diskusjonen rundt "mobbing" og "gallons" er jeg egentlig ganske lei nå... så jeg håper vi kan klare oss uten denne i denne tråden... SÅÅÅ morsomt er det strengt tatt ikke.... hehe

Joda... jeg har en del produkter og jeg klarer meg nok en goood stund med disse. :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Kjekt å ha litt såpe da. Hvis jeg legger sammen alt jeg har så er ikke det så lite heller...

Nettopp :)

Jeg har mye av det jeg bruker ofte, men ikke fullt så mye av det andre. Er bare det at jeg har mye av det samme men fra andre merker etc... På sikt så koker det nok ned til favorittproduktene og da blir det nok handlet mindre i mengde fremover. :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Så igjennom samlinga di nå. Du har jo igrunn alt som er kjekt å ha til eget bruk, og det i mange år! Har selv brukt 40000kr++ siden januar, men tror ikke jeg har så mye :) Roterende ser jeg du mangler.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...