Gå til innhold

Billig Makita polermaskiner


hmsilset

Recommended Posts

Brynjar

En gang jeg var på biltema plugget jeg denne copycat'en inn i støpslet på butikket, og konklusjonen er veldig klar... It aint the same.. Ser lik ut, men lyden er billig, hastighetsregulatoren har ingen "feel," og balansen er også noe annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Går nok bra det vettu, hold oss oppdatert anyways :thumbup:

Skal gjøre det når jeg får tak i rett rubbeguffe :) Har skifting av downpipe,overhale bremser og mye annet ork jeg ikke har prøvd før som må bli ferdig først :rolleyes:

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte BT maskinen før jeg kjøpte Flex, og den funker bra hvis du bruker små pads på hele bilen.

Tar tid, men jeg syntes det er en fin reservemaskin å ha. På store pads, merker du hvor dårlig denne maskinen er. Turtallet varierer stort :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg brukte BT maskinen før jeg kjøpte Flex, og den funker bra hvis du bruker små pads på hele bilen.

Tar tid, men jeg syntes det er en fin reservemaskin å ha. På store pads, merker du hvor dårlig denne maskinen er. Turtallet varierer stort :rolleyes:

jeg har liten bil,så får bruke små pads :) Får vel bruke denne til opplæringsmaskin da. Er ganske sikker på at den varer ett par

år med mitt bruk om jeg ikke polerer for flere enn jeg bruker.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å bli lurt av utseendet på disse maskinene ja. Er MANGE maskiner på markedet som ser identiske ut utenpå og bruker samme "skallet", men det er innholdet som teller :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Tror jeg leste i tråden om bilen at frontfangeren var lakkert "selvgjort er velgjort"-style  ;)

Pen bil anyways :thumbup:

Ja,jeg lakka den selv på arbeidsplassen min.Ble dårlig fordi jeg ikke ville utløse brannvarsleren, så jeg kjøpte klarlakk på Esso :rolleyes: Skal få den lakket opp etterhvert.Men først skaffe meg en bil til.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller bare f.eks grønn 3m eller tilsvarende kan og gjøre underverker da dette høres ut som 1komponent lakk... Det er gjennomprøvd med meget gode resultater her i gården for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hmsilset

eller bare f.eks grønn 3m eller tilsvarende kan og gjøre underverker da dette høres ut som 1komponent lakk... Det er gjennomprøvd med meget gode resultater her i gården for å si det sånn :D

Takker for tipset, men denne fangeren må lakke altså :) Jeg er ikke så kresen, men denne fangeren er helt herpa :D

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...