Gå til innhold

Nytt produkt fra Ferro-Bet


Ferro-Bet

Nyttigt prodykt?  

3 medlemmer har stemt

  1. 1.

    • Ja
    • Nei
    • Har ikke aluminium
      0
    • Skjønner ikke hva dette produktet er til.
  2. 2.

    • Meget bra
      0
    • Bra
      0
    • Helt ok
    • Ikke noe for meg
      0
    • Likte det ikke
      0
    • Ser ingen grunn til å prøve det


Recommended Posts

Ferro-Bet Alu-Rens med brutal styrke i hver dråpe!

Slutt er det på dagene når felgvask var ensbetydende med missnøye over dårlige produkter og påfølgende elendige resultat.

Med erfaring fra sine 60 år i markedet, har nå det norske firma Ferro-Bet lansert en vinner til sitt publikum. Ferro-Bet Alu-Rens gir styrke en ny betydning.

Ferro-Bet Alu-Rens

Vi i Ferro-Bet har lyttet til våre kunder og her i den anledning gleden av å introdusere Ferro-Bet Alu-Rens.

Med "kraft ingrediensene" og de unike egenskapene fra Ferro-Bet Rustvask er dette en ren gavepakke til deg som liker blanke og rene aluminiumsfelger uten å skrubbe deg ihjel!

"Innertier" fra Finansavisen

Når Ferro-Bet Rustvask -(som opprinnelig ble laget for fjerning av rust fra forskjellige type overflater), ble testet i Finansavisen testpanel ble det omtalt som "Mirakelvask" og "-en gave fra gud".

Ferro-Bet Alu-Rens får du i en praktisk èn-liters spruteflaske. Fremgangsmåten er meget enkel: Spray på, vent en kort periode og spyl av med hageslangen! Ja, det er faktisk slutt på den tiden da gnikking og skrubbing med et middelmådig resultat var den eneste oppskriften!

Nå står endelig Ferro-Bet Alu-Rens klar i butikkhyllene så følg rådet fra Finansavisen... løp og kjøp!

Ferro-Bet Alu-Rens, brutal kraft i hver dråpe

PressemeldingAlu-Rens.pdf

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det.. når den er syrebasert så blir felgen fortere stygg vist den har skade? (kommer under klarlakken)

hvorfor er syrebasert litt fyfy ??

Endret av Amzoch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå skal jeg sjokkere alle her ved å være helt ærlig hehe by the way..jeg er selger ;)

Ferro-Bet Rustvask og Ferro-Bet Alu-Rens er akkurat samme produktet.

Og før dere skyter meg som en frekk f... som bare vil tjene kr på uvitende forbrukere, skal jeg forklare hvorfor vi har gjort det vi har gjort.

Ferro-Bet Rustvask er et grusomt produktnavn som hegner igjen fra -50 tallet.

Kunder som ikke har sett, hørt, fått annbefalt, møter en kunskapsrik butikkansatt vil aldri skjønne at Rustvask kan brukes på aluminium.

Om vi skulle få fortalt alle i Norge at RUSTVASK er meget god på rensing av aluminium, måtte vi bruker 3-4 mill i reklamering.....noe vi ikke kan siden vi er et lite firma.

Så vi laget en ny etikett som beskriver bare 1 av alle de ting Rustvasken kan gjøre. Alu-rens er et område i markedet som har få produsenter av bra produkter.

Finnes mye rart som ikke fungerer.... Ferro-Bet Rustvask fungerer meget bra. Ergo ny etikett og markedsføring som en REN alu-rens.

Håper dere skjønner hvordan vi har tenkt, og ikke syns det var helt tåpelig.

Ferro-Bet Alu-Rens fås kjøpt på Torshov Bilrekvisita, men ikke alle butikkene har rukket å få produktet ut i hylla enda.

Hvorfor noen syns syrevask er fy-fy.... Nå kan jeg bare snakke for mine prodkter, men trolig er det at den er sterk.

Den vil ødelegge krom (krom er et tulleprodukt som ikke tåler noe i utganspunktet). For å få glansen opp på krom, bruk: Cola og sølvpapir krøllet sammen til en ball.

Tøm Colaen på kromen og la den virke litt. "poler" så området med sølvpapiret. Vær forsiktig så du ikke får riper!

Flott resultat til under 30 kroner :D

Mange er litt nervøse for å bruke produktet pga av alle OBS OBS vedrørende kantkjørte felger, skader osv osv.

Vi må altid fortelle kundene at dette er potensielt farlig, for det er mange kunder som kanskje ikke bruker riktig hode når de jobber med produktet. Derfor må vi altid

skrike ULV ULV, selv om Ulven kanskje er langt unna for hvermannsen.

Ferro-Bet Alu-Rens er et verktøy som fungerer nettop fordi det har styrken til å gjøre jobben vi vil den skal gjøre. Dette er for mangeet sjokk da de er vant til å jobbe med såper som er 90% vann og litt lukt på spruteflaske.

Vårt slagord for Ferro-Bet Alu-Rens er: Styrke i hver dråpe......

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sikkert fin å ha til "de værste" tilfellene men personlig foretrekker jeg f.eks felgrens som ikke er syrebasert.

Da kan du påføre produktet på alle felger og det kan ligge der å virke en stund før det spyles av.

De syrebaserte blir litt mer tungvindt i mine øyne da man må jobbe med en felg om gangen fordi produktet bare skal virke i 10-15 sekunder før noe evnt. kan bli skadet. Så lenge de "ikkesyrebaserte" produktene fungerer tilfredstillende kommer ihvertfall ikke jeg til å bytte, men det er sikkert kjekt å ha da det kan brukes på mer enn bare felger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg forstår tankegangen. Rustvask høres drøyt ut for mange (meg selv). Men det er nå med i samlinga :P Mye fetere utseende på nye hvertfall. hehehe.

*Dra på torshov og spørre hva som er forskjellen mellom rustvask og denne* Hadde vært artig å høre hva de hadde sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke gode felgrens produkter akkurat noe nytt for oss som driver med dette. For 10 år siden hadde det nok vært en sensasjon, men nå finnes det jo allerede flere populære og veldig effektive produkter på markedet som ikke er syrebaserte. Som f.eks bilberry, P21s osv osv.

Så gnikking og skrubbing med middelmådelige produkter og dårlig resultat som du så fint skriver var det nok allerede slutt på i disse kretsene for lenge siden. Dermed nytter det nytter ikke å reklamere med at ferro-bet alu vask er det første produktet som greier denne jobben effektivt. Revolusjonerende er den ikke til den bruken. Den har mange jevnbyrdige konkurrenter som allerede er populære på markedet. Men det funker jo utmerket som både rustvask og aluvask, skal ikke påstå noe annet. Jeg foretrekker dog produkter som ikke er syrebaserte med fortsatt veldig effektive, og jeg vil gjerne kunne kjøpe det i større kanner enn 1L og gjerne i konsentrert form.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det vell sies at den vanlige bil eier som handler hos bilekstra, biltema, mekonomen, torshov ol, har ikke kjenskap til produktene som normal foretrekkes av folk her inne, og for disse er sikker produktet kjempe fint men kansje noe sterkt, hvis felgene har noen form for lakk skade.

Jeg vill tro at det er denne "vanlige" gruppen de vil nå med dette produktet, detailer entusiastene har stort sett sine farvoritt produkter.

Endret av E46Johnny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøm Colaen på kromen og la den virke litt. "poler" så området med sølvpapiret. Vær forsiktig så du ikke får riper!

Flott resultat til under 30 kroner :D

Noen som har prøvd dette ninjatrikset?

Cola + alu.folie høres grisete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd dette ninjatrikset?

Cola + alu.folie høres grisete ut.

Jeg har ikke prøvd cola til polering, men har brukt det når jeg var bilmek til å løse et par stempler som hadde rustet fast i sylindrene på en gammal bil som hadde stått ubrukt et par år. Tømte cola i sylindrene på fredag ettermiddag, og på mandagen gikk det ann å få ut stemplene. :D

Det er jo noe syre greier i colaen som gjør susen mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...