Gå til innhold

Recommended Posts

Bjerknez
Skrevet

Er på ferie og fikk vasket bilen hos min onkel i dag. Et lite bilde som bevis før jeg kommer til saken:

IMG_2026-07-13-184828.thumb.jpeg.cc78399ea0ae38cef05962a3279d2866.jpeg

Jeg har jo en Ava P90 selv og min onkel har en Ava P55. Jeg vet jo at P90 er mye kraftigere, men jegnhar aldri testet to høytrykkspylere opp mot hverandre over så kort tid og kan fortelle at Ava P55 fremsto mer som et leketøy som blåste luft. Kjempeforskjell. 

Jeg er sikker på at jeg brukte dobbelt så lang tid på og spyle av bilen. trykket var jo på en måte greit, men det kom jo nesten ikke vann. Skulle fylle opp vannbøtta med Ava P55 og sto der i evigheter. Men P90 så flakser bøtta av gårde og eller spruter ned alt som er. 

Så til dere som skal ha høytrykkspyler fra Ava så ville jeg slett ikke gått for noe mindre enn P80. Helst P90 grunnet vannmengden. Også må man selvsagt bytte ut den orginale pistolen med MTM pistol og lanse med hurtigkoblinger. Det gjør verdagen sååå mye hyggeligere. :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår