Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei, har en 1993 vinrød Volvo 240 med en del stensprut i panser og noe ellers. Ønsker noen som kan blande farge og fylle disse. Håper noen kan være behjelpelige med dette. Bilen står i Nittedal.

Tommy
Skrevet

Hva mener du med "en del steisprut"? jeg pleier å si at om det er mere en 10+ steisprut, så anbefaler jeg lakkering av panser, det ser finere ut, å er verd de ekstra kr, i forhold til fylling, sliping og polering som også koster litt om man har mye steinsprut, ettersom det er tidkrevende for å få et noenlunde resultat.

• Liker 2

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Hei, ja kan vel være enig i det. Men ønsker ikke lakkere om da det er org lakk.

Eller om det finnes noen som kan blande lakk til meg - den origianle fargestiften er jo ikke akkurat riktig farge i dag. 

• Forhandlere
Concker
Skrevet
8 timer siden, MACB skrev:

Hei, ja kan vel være enig i det. Men ønsker ikke lakkere om da det er org lakk.

Eller om det finnes noen som kan blande lakk til meg - den origianle fargestiften er jo ikke akkurat riktig farge i dag. 

Alle seriøse forhandlere av lakk har mulighet til å scanne et panel på bilen din å blande så tett som mulig opp imot dette.

Dette gir alltid langt bedre resultat en lakk etter kun fargekode. 

Når det er sagt er jeg ganske enig med Tommy.
Har du en eller to veldig store stein sprut som er sjenerende er det verdt tiden å legge i lakk over flere runder, slipe å polere opp. 
Men x antall steinsprut på grunn av normalt slitasje/bruk av kjøretøyet, ref veteran så må man velge om man ønsker å beholde det originalt med bruks slitasje etter km standen.
Eller om man koster på seg ny lakk. 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår