Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Jeg står overfor et prosjekt med null peiling. Nada.. Jeg skal lakkere en god del metalldører og dette rimeligst mulig men ønsker selvfølgelig et godt resultat. Jeg tenker å gå til anskaffelse av en rimelig lakksprøyte som passer til jobben, enten ett sprøytehode jeg kan koble til en kompressor eller en maskin jeg kan kjøpe hel. Det er vanskelig å vite hvordan resultatet vil bli når jeg aldri før har prøvd og jeg ønsker selvfølgelig ikke å gjøre flere bomkjøp her..  Noen som kan anbefale noe? Kan jeg kjøpe en lakksprøyte fra biltema, er det bra nok? Hvilken lakk bør jeg velge til jern eller aluminium? Som tåler 50+ grader og forhindrer rust. Evt hvor mye må jeg tynne den ut? Prøver å lese meg opp og spørre i butikk men blir bare mindre klok! hjelp! 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår