Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei

Polerer sort Jaguar XJ. Bruker Coch Kemie fin polish med fin pute og Rupes duetto. Når jeg er ferdig er bilen full av hologramer eller marring når jeg ser på bilen i sola etter wipedown. 

Jeg har brukt litt quick detailer på pute for ikke å kjøre den tørr etter å ha lest på noen forum. Bruker lett press på maskin. 

Jeg blir gal, hva gjør jeg feil. Ikke den eneste bilen jeg har polert hvor jeg sliter med overnevnte ☹️

Skrevet

Ikke godt å si. Rengjør du padene etter hver seksjon, eller bytter til ny, ren pad?

Amatør som vasker og gnikker litt på egen bil :)

Skrevet

Hei Takk for svar. Har rengjort pad ja. Jeg tok en liten runde til. Jeg mistenker at jeg rett og slett ikke har fått buffet av all polish. Jeg gikk tom for IPA og måtte kjøpe en ny flaske. Virker som ny IPA er litt sterkere. Kan ikke si jeg så noen skjolder etter siste runde, men gjenstår å se bilen i direkte sollys 😬

Martin 

Skrevet

Ja, ikke alle IPAer er like gode. Jeg liker Gyeon Prep. Den fjerner det meste av polishrester. Men uansett liker jeg å få vasket bilen etterpå for å få sett sluttresultatet etter polering.

Amatør som vasker og gnikker litt på egen bil :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår