Gå til innhold

Dynamix skinnfarge - fra www.pimpride.no

Recommended Posts

Skrevet

Har en ca 2 år gammel Stressless stol jeg som jeg gjerne skulle farget fra Sand til Sort.

Noen som har testen Dynamix på slike stoler?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

• 2 weeks later...
  • Admins
truhaa
Skrevet

Side 1 i denne tråden så har poleringskongen testet ut det på en gammel stol og det så ut som det funka bra det, Brynjar har også farget sko som ble bra så tror det skal være en grei skurring det bare du har litt tid til det....

Dynamix står på planen her også da jeg har tro på at det er bra saker...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• 2 weeks later...
Brynjar
Skrevet

Noe nytt her???

Hvilket papir brukes v pussing av skinn?

Dynamix anbefaler å bruke 600 korning etter at man har brukt leather filler...

• 3 weeks later...
Poleringskongen
Skrevet

600 papir først, men jeg avslutter alltid med 2000 papir... 600 blir for grovt etter min mening som finish... men det er litt smak å behag.

-20 % for alle som bestiller Dynamix produkter som er detailersclub.no medlemmer, ved bestilling send mail til post@pimpride.no

Skrevet

Jeg skulle hatt en liten skvett med farge for å fylle i småflekker her og der, hvor lite farge er det mulig og få kjøpt hvis du skjønner hva jeg mener, og ca. pris?

Poleringskongen
Skrevet

Jeg skulle hatt en liten skvett med farge for å fylle i småflekker her og der, hvor lite farge er det mulig og få kjøpt hvis du skjønner hva jeg mener, og ca. pris?

Det minste du får kjøpt er 65 ml, det koster kr 429 - 20 % =)

Skrevet

Det minste du får kjøpt er 65 ml, det koster kr 429 - 20 % =)

Solgt :D Har en Volvo V70 2001 med lys beige intr., da må du kanskje ha skinnprøve?

Poleringskongen
Skrevet

Solgt :D Har en Volvo V70 2001 med lys beige intr., da må du kanskje ha skinnprøve?

Da må jeg ha en skinnprøve... Tar 14 dager før du får igjen farge.. Klipp av en bit på størrelse med ett frimerke og merk med navn og addresse og hvor mye du trenger og send til:

Torkehagen Konsult

Mattisrudsvingen 9

2827 Hunndalen

Skrevet

Høres bra ut, skal prøve å få klippet av en bit i kveld og få den sendt avgårde ;)

Brynjar
Skrevet

Hvis du ikke har tatt ut setet før trogha, så er i alle fall teknikken å vippe det opp i bakkant til det står sånn ca 30 grader opp mot stolryggen(eller til du kjenner det stopper). I forkant i bunnen av ramma står det to bøyler som går inn i setet... Teknikken her er å ta tak på begge sidene av puten av disse bøylene og gi det et skikkelig rykk, da når setet står i øvre posisjon.. Så gjør du det samme på neste side... Jeg slet i alle fall første gangen jeg skulle ta setet mitt ut, da jeg ikke dro hardt nok..

Håper det var forståelig:-)

Skrevet

Hvis du ikke har tatt ut setet før trogha, så er i alle fall teknikken å vippe det opp i bakkant til det står sånn ca 30 grader opp mot stolryggen(eller til du kjenner det stopper). I forkant i bunnen av ramma står det to bøyler som går inn i setet... Teknikken her er å ta tak på begge sidene av puten av disse bøylene og gi det et skikkelig rykk, da når setet står i øvre posisjon.. Så gjør du det samme på neste side... Jeg slet i alle fall første gangen jeg skulle ta setet mitt ut, da jeg ikke dro hardt nok..

Håper det var forståelig:-)

Takk for tips men har grønne skilt så baksetet ligger godt innpakket i en svær pappeske i garagen :D

Skjærte forsåvidt av et par gode strimler fra inni den lomma i forkant av framsetet, var en liten kant der som bare er til overs og regner med det ble en duganes prøve, hvis ikke får jeg pakke opp baksetet og ta en ny ;)

Poleringskongen
Skrevet

Takk for tips men har grønne skilt så baksetet ligger godt innpakket i en svær pappeske i garagen :D

Skjærte forsåvidt av et par gode strimler fra inni den lomma i forkant av framsetet, var en liten kant der som bare er til overs og regner med det ble en duganes prøve, hvis ikke får jeg pakke opp baksetet og ta en ny ;)

Det er sikkert mer enn bra nok =)

Skrevet

Jeg har også lyse skinnseter i tilsvarende bil, kan man da anta at det er rimelig grei fargematch

eller bør man ta fargeprøver for hvert enkelt tilfelle ?

Trogha - hva er årsmodellen på din bil ? - min er 04

Skrevet

Den var fra 2001 ja :P

Evt. kan jeg sende deg et par dråper så får du bare prøve å se :D

Poleringskongen
Skrevet

Nyanseforskjeller ser man veldig veldig fort på lyst interiør dessverre.. Men kan jo hende det går =)

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker for tilbudet Trogha :)

Men jeg har pr tiden ingen steder å prøve alt mens interiøret er helt fint.

- tenkte mere på å handle ei lita flaske å ha på lur "just in case"....men hvis man bør ta prøve fra hvert enkelt interiør så

venter jeg til jeg evt skulle få behov.

Legger du ut bilder fra din setefix ?

mvh

ståle :)

Skrevet (endret)

Kan godt legge ut bilder når den tid kommer men har egentlig bare et par "steinsprang" som trenger litt farge + bittelitt misfarving på "inn og ut" plassen, så det blir nok ingen stor setefix :D

Endret av trogha

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår