Gå til innhold

Posan's samling


posan

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • posan

    29

  • Hue

    6

  • Brynjar

    4

  • Bernhard

    3

Mest aktive i dette emnet

Brynjar

Ja, jeg bruker bla green clean, men er også veldig glad i Taski sin tepperenseveske. Vanskelig å få tak i eneste..

På dyrere tepper av naturlige materialer er det smart å ta en testspot før du fliser over hele. Spray på, la virke og sug opp.. Hvis du ikke får missfarging så er det bare å resten. Har aldri opplevd noen problem med green clean..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greenclean...

om jeg vil ha 1:10 blanding i 4liter, hvordan finner jeg ut hvor mye jeg trenger? :P om noen har regnestykket eller en kalkulator kan noen si det til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Du vil ikke ha 1:10 i maskinen din for å rense sofaen.. Det kan jeg love deg.. Da bruker du jo 4dl!!!! Det er mye, og i rensemaskinen ville jeg nok brukt ca 1dl(GC) på 4 liter. Det er mer enn nok.. Taski saken som jeg bruker blander jeg 1:100.. Ved å bruke for mye såpe ender du bare opp med å ikke få alt opp ved første "sugings" og blir nødt til å gå over flere ganger med rent vann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på combivacen så får du med en 9M slange og "vanlig" støvsuger stål rør og endestykke, og det gjør det ikke med mimo..

jeg ga 4475kr på thorshov i Elverum.. dette var med 10% avslag..

og jeg har aldri hatt en så bra støvsuger som denne er.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Kikka litt på støvesugeren din.Har omtrent samme på jobb, og de suger utrolig bra :) Bruker å trykke på alle tre knappene.vet ikke hva den siste er, men må jo ha på alt ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

combivac er en rensemaskin mens den du har på jobben er en våt/støvsuger vil jeg tro:)

Aha ;) bruker den til rens jeg, men kun på mine egne biler,hehe.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nå er det lenge siden jeg har vært inne her i det heletatt...

så: takk for sist til de som husker meg.

men, alt jeg eier å har ble stående ute i høst... det rakk vel 1mnd i norskt vintervær før jeg fant ut at det sto igjen ute...

er det noe som har klart seg tro? eller er det bare å dra frem visaen å handle litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er hardest av kjemikalier tenker jeg klarte seg greit, som Prickbort, Tardis osv.. Har sett at Prickbort kan klumpe seg litt hvis det er over 15 minus ute (glemte den baki bilen en helg :D) men var like fin når jeg fikk tina den litt igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jøss, du lever jo :)

Ta inn alt sammen og tin det opp i en innebod eller noe og rist alt sammen godt :) Skader ikke å prøve ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...