Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Her starter eg min logg på mine biljobber. dei er masse der bilen enten står eller når eg får låna garasje(har leilighet)

 

Har hatt mange men starter no med denne her.

 

Det er pappens nye volvo xc60 hybrid 2019 model. som eg ville høyglanspolere og ha fusso på. Så slipper eg å ta det så ofte for han.

 

Så etter vask så kommer bildene av utgangs punktet. som vanlig med striper. men meget få. men dette må fikses.

PS. han har kjøpt skikelig vaskeutstyr no. så no er det gode greier der og.

 

alså her er bilen.

lekker farge må seiast

 

.

 

._4185691.thumb.JPG.6effb282f7a029f98c681e7072c40b96.JPG

her skal det egelig vise ei lita stripe...men den ser ikkje kammera mitt..

_4185693.thumb.JPG.29af276b6ed200fecc9d4131ecdebc12.JPG

litt vaskestriper på 4 mnd. men meget fint utgangs punkt til høyglans polering.

_4185694.thumb.JPG.cc1c8e91348c426fc11ba877e985e5d1.JPG

 

_4185697.thumb.JPG.2d9857ea641d269ae29f7507519cc548.JPG

 

Så var til timer med polering med mjuk pute og meglurias 205. utanom litt striper på bakfange med hard pute og litt grovare produkt. men som eg ikkje turde å ta heilt vekk då eg er

litt usikker på tjukkelsen på desse lakkene på volvo. Er i alle fall ikkje mykje på piano lakken ved dørene. 

 

dog ingen bilder av det.

 

etter ned vask med blåvatn var virkligheten slik:

 

_4185701.thumb.JPG.d51bbfd91463db5fabf05cbf1621abb9.JPG

 

_4185705.thumb.JPG.b994418e347661fd48e9f7062df568c2.JPG

no er det ingen vaskestriper og meget blank og dyp farge.

_4185707.thumb.JPG.4468efc73ec39f7fb24758989f7ac669.JPG

no er det slik eg liker det.

_4185708.thumb.JPG.9433b9198d52f83107e30e7821f0e949.JPG

 

_4185711.thumb.JPG.c3fea0b1964582df631a318bf785b778.JPG

 

etter dette var det middag med familie og då blir det fort kveld...og lite tid. så då blei det glass forseglig av side rute, tak vindu. Bak og framme er det ein behandling og.

Men ikkje av det samme som eg har på sideruter.

 

siderutene fekk meguritas sin forsegling. god til flater som side og slik. holder ikkje så lenge på frontvindu. ca 1-2 mnd så derfor berre på takk og sidevindu.

 

fremme og bak vindu har eg Koch Chemie Nano-Glassforsegling.

 

Og på lakken ga eg den fusso. Jada sikkert ikkje den aller blankaste. men du verden kor blank den blei.. og så slipper eg å ta det meir enn 1 gang per år.(ja. det er eg som

er bil pleie ansvalig i familien..)

La også fint lag inni med dørene og bakluker. Det er mykje skit som kommer inn der over tid. som ofte blir glømt vekk i bilvasken.

 

MEN så er det lekre ferdig bilder.

 

_4185715.thumb.JPG.ca91d718bd92ced5713894a84bb0295b.JPG

 

_4185718.thumb.JPG.ed4896a8fbf02a6171b6cc11fb53270c.JPG

 

_4185720.thumb.JPG.72bf3f5fd737cab9b1291d0ad6d2301c.JPG

 

_4185722.thumb.JPG.b71ef58704d24dbb8c2a86e4b3216336.JPG

 

_4185724.thumb.JPG.e852a196155e005245321b363cab5367.JPG

 

_4185729.thumb.JPG.c370f22a611b4bb3d9706667f5a3a02c.JPG

 

I dette gjekk det vell 6 timer der omkring.

Der eg og polerte ein racer sykkel...det var min broders sykkel som han syns eg burde sjå på-...og ja..den og fekk fusso.

 

Ahh det var ein deilig jobb. Trur jammen meg eg må ha ein til snart.

 

 

 

 

 

 

                                    

                                    

 

 

Endret av hans k
skrive feil.
  • Liker 2
  • DCN Poeng 3
  • 3 weeks later...
Skrevet

Då var det på tide med litt meir bilpleie.

Og denne gang var det svigermors, pga. at den har venta i eit år på å få gjort det.

Lagd inn i mellom bil jobbene.

 

Men det er ein skoda rapid 2016 model. kjekk sak som trenger bil kjærlighet.

 

litt før og etter bilder. beklager ikkje bilde av heile bilen før. kun etter.

 

Vell..nedvasken kan så mange at det skriver eg ikkje prossedyren på.

Elles har den blitt omlakkert ein gang i sitt unge liv.

så det vises. men meget bedre blei det.

det eg brukte utaom roterende maskin. som eg altid bruker

er:

_4265779.thumb.JPG.f4733ccf0fe854c80dd3e761fde841e0.JPG

og rute vask selfølgelig.

matt lakk.....

_4265746.thumb.JPG.a3e87493db646fff3831f19e7ecc65b2.JPG

 

til bedre lakk.

_4265765.thumb.JPG.40b20d58f1dfd3c9692922bfc9647370.JPG

 

matt stipete tak

_4265747.thumb.JPG.fbb30e3f5e6f8f824ae8af6db4e20a66.JPG

 

ahh så pent.

_4265758.thumb.JPG.480c97337f844dadeebd63c4b96ef9f6.JPG

 

slik var det over heile bilen

_4265760.thumb.JPG.57cbe736f4a3bb963eb102ec9a5d6b94.JPG

 

syns det blei bra eg.

_4265764.thumb.JPG.43e8195b07452f59da35c24d464677b1.JPG

 

_4265773.thumb.JPG.b619df05fb8ccc87eea033fe23854642.JPG''

'

 

her er lakk som "prikketer" jevnt over så eg hadde ikkje lyst til å tå for hardt i. då det ikkje var så masse å gå på i "nupppene"

 

_4265772.thumb.JPG.54e0d57c5b0d32d61ab071a361216bb6.JPG

 

ferdig bil til levering.

_4265781-Edit.thumb.JPG.d9b8bc81c286e59062e5ddfb57478f6b.JPG

 

_4265783-Edit.thumb.JPG.1a66f648a25f445ea777e9aa1bbcd4a9.JPG

 

Dette brukte eg ca. 5 timer på. me ein mega lett overgang inni. hadde lyst å ta det i detalje nivå. men måtte vente på det til

seinare.

 

 

 

  • Liker 1
  • 9 months later...
Skrevet (endret)

då var det ein jobb til inne.

det var vennetjeneste til nokon som ga oss ei ei nesten ny oppvaskemaskin då vår ville vaske kjøkkengulvet i jula...

så som takk ville eg ta fam. bilen dei hadde. ...mjuk lakk.....

:_2196379-Edit.thumb.jpg.3610c59418ad4451117e2dea256cd53f.jpg

 

men sidan alle veit korleis eg vasker bil. så gidder eg ikkje legge det ut.

men her er det bruks...misbruks merker.

_2196353.thumb.jpg.0172899cfe767d34cf6d4458ce11c2be.jpg

 

og her.. og ei del meir. i enn desse bildene viser.

_2196354.thumb.jpg.2ad8602ba226faf4cb04a4756f2090f1.jpg

 

så denne tør eg ikkje ta heilt vekk.. då desse bilane har tynn lakk......

men eit par før bilder. håper det viser litt i alle fall. vanskelig farge å få bra på bilder.

 

_2196362.thumb.jpg.3e3359900499390a99f289380b5788df.jpg

_2196371.thumb.jpg.8a2e3d665bd0bbca51546efabb155156.jpg

 

etter 1 stegs lakkkorigering. då denne ikkje skulle bli perfekt. men meget bedre så var det slik.

 

_2196348.thumb.jpg.9000d44b4a90e50c949409102be6d83a.jpg

 

_2196370.thumb.jpg.e09dc41649f3ea1d743e7e8a7901dd3e.jpg

 

 

på støttfanger bak og side døra.

_2196372.thumb.jpg.a41f58ef38fd5bff15ae0d389801d620.jpg

vel...bedre i alle fall. men lakke kom så bra fram med glans i forhold til det som var. også bedre glans enn org. lakk var når den

rulla ut fabrikken. trur eg.

_2196375.thumb.jpg.1cb0b98ab06cb96a3f3a57ed246b3cf1.jpg

 

det eg brukte var. roterande maskin. rupes gul. pute og. pad king max cut. med hardt trykk på riper og så sleppa trykket opp til polerig effekt.

lav kanskje 3 hastighet.

måtte vaske puta ofte...

dyprensa alle ruter. og grundig vask av felger. sef.men dei rakk ikkje ta voks på denne gang., det blir snarest.

det eg la på som beskyttelse til slutt var CARCHEM HYDROCOAT HYBRID SUPER HYDROPHOBIC.

 

inni hadde eg tatt tiligare. men lite bilder der. men her er litt.

 

var ganske gale.

før og etter bilder.

IMAG1165.thumb.jpg.4a9dfb62f1c47415166593a817147912.jpg

 

IMAG1167.thumb.jpg.7ca766da7533a1fb7f3aa4e3ef353ef7.jpg

 

IMAG1168.thumb.jpg.d09a01df2afe010ade4cbeac1f6c7287.jpg

 

IMAG1170.thumb.jpg.ce0020ffab6cb9fa31c40c268ed3ea89.jpg

 

måtte ta litt motor vask,

IMAG1174.thumb.jpg.b959280399628890d6fb0ae92583ad53.jpg

 

elles var det vaske tak sider, dasjbord. konsol. rense seter. ...tok ca 5 timer. inni frå skitten til ok reint. var jo fam. bil og...jada...må stoppe i tide.

utvendig med vask og behandling. då få felgane fri frå bremsestøv og GUL skit...5 timer. og for felgane som eg skal ta snarest er eg vell oppe i ca 13 timer.

 

Har alltid lange arbeidsdager eg. hehe

 

takk for at dåk dåke tok tid til å lese igjennom.

 

 

 

 

 

 

 

Endret av hans k
  • Liker 1
  • 4 months later...
Skrevet (endret)

Vel då var det på tide med litt prosjekt bilder og. med nye produkt og i Ny starta firma, så dette er på deil plass. men det kommer på rett plass snart. har berre ikkje hatt tid til å registrere alt endå med logo og slikt. så¨det kommer. men her er litt morro bilder av kva eg har prøvd meg ut på .

Her er utgangs punktet. med, slipt ned med 2000 papir.

IMAG1360.thumb.jpg.49b95ea087dbd131444badd93fa91b5c.jpg

 

tatt ein god runde roterende med ull 2 min jobb

IMAG1361.thumb.jpg.7293fe6681531a8369632987ae6b8931.jpg

 

etter 2 min hard pad(rød)

IMAG1362.thumb.jpg.621577e1a008b410d23c68413ee7b9cf.jpg

 

3 min mjuk pad

IMAG1363.thumb.jpg.5b594bf44d40028c8c7517a87389143d.jpg

 

3 min med mjuk pad og type høyglans polering produkt.

IMAG1364.thumb.jpg.0bff58729696144bfc7a0295348d4648.jpg

 

trur tottalen var på 10-15 minuter.

 

så ein meget oksider og dårlig audi a8 lakk. denne var hard lakk ja. slikv var heile bilen.

 

IMAG1369.thumb.jpg.ecf469fb2d032c59bcb069ab102e61f2.jpg

 

ullpad 1 gang

 

 

 

ull pad med roterende...alltid roternde.

IMAG1373.thumb.jpg.089de0894dd8b6d31ab57e3a48f91b41.jpg

 

 

rød hard pad 1 gang.

IMAG1376.thumb.jpg.ba83d784aef31f55aec063f362668620.jpg

 

rød hard 2 e2 ganger til

IMAG1372.thumb.jpg.82924459951f98c815ce6da136fdac45.jpg

 

mjuk pad 1 gang. tok 2 ganger med den.

IMAG1376.thumb.jpg.ba83d784aef31f55aec063f362668620.jpg

 

 

så høyglans polringen som egelig ikkj er vits på slik slitt akk..men prosjekt.

IMAG1378.thumb.jpg.7b3cf26399809425e056f8bbcec2cc08.jpg

 

IMAG1380.thumb.jpg.a04b8ed53da6ac258685932a4fedefc9.jpg

 

 

 

trur det var ca 30 min jobb. men tok minimalt på panser då skjermen var målet. muig eg tar resten av bilen om ei stund...ein bmw venter på stell fyrst.

 

her har eg kunn brukt hard og mjuk pad. og ull pad.

og 2 produkt, men det kan ein jo få lov til å gjette kva er. svar kommer seinare,

 

takk for at du kom å leste dette.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMAG1370.jpg

IMAG1375.jpg

Endret av hans k
feil bilder
  • Liker 2
Skrevet

ps. dei siste bildene går ikkje ann å ta vekk. så dei ville blider.....mot min vilje.

Skrevet (endret)

vel. har bytta det meste av pridukt som her er det som er i kassen no.- dette beruker eg på alle flater .

og kunn desse. og det er csi ceram-x poish det normalt brukes av. D1 polish enhancer som er høyglansen.

blanda med ull pad og mjuk pad.. av og til hard pad, den er eg ikkje heilt konfortabel med endå.aqlle 8" skal bli.

og fekk meg og eit sett eg kan skru på min roterende med kabel som er til små og vanskelige plasser, elsker den.(husker ikkje navnet)

 

 

rydda vekk at av det andre.

 

IMAG1355.thumb.jpg.46776e360b9e0e64b17e84eb74cd3606.jpg

 

blei litt meir pass og gitt...

 

frå og til.

 

IMAG1382.thumb.jpg.82c79e2c2a4251d4cff799bb4c29b14c.jpg

 

IMAG1386.thumb.jpg.6dd116a0a4ebf7059db5ee6827427bac.jpg

 

ps. den formua 1 voksen er der berre for å ha til min sykkel og lite viktige ting, for morro.

 

 

Endret av hans k
  • 3 months later...
Skrevet

Då var det på tide med litt oppdatering.

Det har blitt bil jobber i det siste, men lite er kommet her. Men denne bør det.

Dette er ein jobb eg ville gjere for eit vennepar der kona har starta bedrift. og hadde handla ein toyota yaris 2002 model.

kjøpt av forhandler...er usikker på om eg vil kjøpe bil der etter dette men men. kan hende at dette var kun eit untak.

 

Denne var misshold på mange måter, inni lukta det ikkje godt. og skiten i alle kroker. skitne seter og tak. så også dyp rens blei det.  Også der som varene skulle vera.

Dette er varebil. og skal brukes til å frakte mat i og derfor grundig nedvask inni.

 

utanpå var den voksa oppo matt kvitt lakk....den blei mattare og kvittare etter at eg hadde vaska den ned.

Delvis omlakert også.

 

Men med ull pad og roterende blanda med pågangsmot satte eg i gang. i den hensikt å gjere den så fin eg kunne. og sidan det er ein gave så var det heller ikkje budsjett i bilde....berre tid. sidan eg bruker ull pad og så fin rød pute til slutt gjekk det fort..men måtte prøve å dra det til perfekt. og det tar jo extra tid.

hadde det meget gøy. og det viser på resultatet.

 

plasten har fått imprignering og dressing. vindu rensa ut, og fusso  lagd på.

(ps. kjøpte 2 nye bokser av gamletypen før dei lageret er slutt, då den vist nok er bedre enn den nye)

 

Då eg fant eit par tind som bør gjerast makanisk og understell messig behandling, skreiv eg ned ei liste til eigaren så dei viste kva som var vidare for å få den til å vera like bra inni...teknisk som utpå fekk eg "oy! gleder meg" tilbake på melding.

Lurer på om ikkje eg skal lure meg til å ta den jobben og gitt.

 

eigaren har endå ikkje henta bilen. dei har endå ikkje fått all info kva som er gjort med den. det er ei lang liste....for det gjekk 11.5 timer...lenge lever perfektsjonismen!!.

 

men her er bilder.

 

Etter nedvask..kvitt,,rød? bil.

_B146952.thumb.jpg.ebb616594b97d3bb5ea4d903fbc007e1.jpg

 

IMAG1565.thumb.jpg.fbcc9e6ce7819759bb001aee5c61fbe7.jpg

 

Og side skjerm, tydelig vis omlakkert. og så fulstendig overstett.

 

IMAG1566.thumb.jpg.3433a63b4dab52a7fc7081abca136ce4.jpg

 

Men litt ull er fint på ein pad...

 

IMAG1570.thumb.jpg.bc950092cb84170eb33c5716e7a357d7.jpg

 

bakskjerm orginalt.

 

_B146965.thumb.jpg.6303705e121959a62772dc138ba7c50f.jpg

 

1 steg ull

 

_B146967.thumb.jpg.5475afb2c5d287b529f87a57609b1b01.jpg

 

steg 2 fin rød pad

_B146977.thumb.jpg.35c6748a083f6c3f668f8f065e5e61e5.jpg

 

 

 

eine side døra med orginal lakk faktisk.

 

_B146969.thumb.jpg.53e66be94b27a43b33e32d5291690687.jpg

 

 

 

1 steg ull

 

_B146970.thumb.jpg.c41591f6897cadcf1d5ff497e36bf300.jpg

 

2 steg fin rød pute

 

_B146979.thumb.jpg.7f4ff78ebe7afce4c480fafc337b59a5.jpg

 

så her endte bilen til slutt med fin rød farge.

IMAG1593.thumb.jpg.c6cc2210a501b6b9c6a25609ca0c217a.jpg

 

og her er det ikkje meir kvit lakk igjen.

IMAG1594.thumb.jpg.5c1bc137dde63b2b2d042eb01cf3a853.jpg

 

beklager at eg ikkje har bilde invendig. det var ikkje pent. me no er alt vell og polerte til å med den litle skjermen i midten der speedometeret er .Eiger bør bli fornøyd.

 

Takk for at du tok deg til til å lese igjennom denne.

 

 

 

  • Liker 2
olav framvik
Skrevet

Dette ble jo bra. Håper eieren setter pris på jobben. Det er gøy å levere tilbake når forskjellen blir så stor.

Skrevet

takker så meget.

jo eigaren var meget fornøyd. over all forventning. hu la til å med ut skryte bile på fb.

så ja...kan bli gode følger av dette.

 

  • Liker 1
  • 4 months later...
Skrevet

då var ein kvitt leaf vaska utvendig og innvendig. har kunn bilder innvendig. men var vel blandig av grå brun, og just flekker og gule felger..blei kvit bil med lyse fine felger. Iron x er kjekt. blei ein kjekk 2.5 timers jobb.  var ikkje heilt tørka men elles var alt klar til bruk igjen. men her i frå skal eg la bildene tale.

_3187206.thumb.jpg.beb023addb5d48362176f491609dfcfc.jpg_3187217.thumb.jpg.5f8e9e0f3e872269b2547fb4b9f98599.jpg_3187209.thumb.jpg.42b724300525fe358115d1fc6db57d30.jpg_3187224.thumb.jpg.b95a915107d91cb39e51adf65c49ac22.jpg_3187208.thumb.jpg.0918709367836330fb840051d43c0ee1.jpg_3187231.thumb.jpg.8b636c101ac9573e483ee1cf2fea854f.jpg_3187210.thumb.jpg.021c5927a0f192b8ab321bde678a19f7.jpg_3187213.thumb.jpg.5e93d037581acc0edbee2bf6842e7c2f.jpg

  • 2 months later...
Skrevet (endret)

Fekk med ein ny jobb på minibus. denne gangen berunder rød. i alle fall i frå fabrikk.

 

Etter nedvask og cley. var utgangspunktet slik.

 

Rød snø....

 

_6017279.thumb.jpg.47f3ffdebaddf772d7d473b28fb25ac5.jpg

 

_6017269.thumb.jpg.b7f1e4e75f2431099ffeb0bf776f2e91.jpg

 

_6017273.thumb.jpg.8d653924d48d6e3a67a397b9be9a9e56.jpg

 

Etter ein miks av lakrens. grov polering med ull. og fin steg på tak. Og lekt meg litt på panser.

 

_6017285.thumb.jpg.5e7a6eb0bda27527af122fc3268383a4.jpg

 

Så etter at resten av bilen var tatt blei det slik.

 

_6027295.thumb.jpg.7e6a61c71052e9294db3baa5f1d3befb.jpg

no er det i alle fall rødt bergunder. dog litt lite på taket.

_6027291.thumb.jpg.4a80a37ff897105c1d5b5d6a4104ab5d.jpg

 

 

Eg syns at ut frå utgangspunktet så var dette bra. taket kunne eg ikkje redde. men det blei bedre....men det trak fussoen raskt. så måtte ha på 4 ganger.

Elles var det ok resten av bilen.

Brukte vel totalt 13 timer over 2 dager...og litt kveld på dag 1.

Minsten var også med på jobb her. Må begynne tilig...ein dag er dette det naturlige stell innfor normalt vedlikehold for han.

 

 

_6027296.jpg

Endret av hans k
  • Liker 3
olav framvik
Skrevet

Gøy å levere tilbake bilen til eieren, når det blir så stor forskjell

  • 2 months later...
Skrevet

No hadde eg ein søndags jobb...jepp..eg jobba på søndag. men slik er det å drive på firma. lite fri. men kjekk jobb var det.

det var ein svar leaf. for ein fast kunde.

denne bilen var slitt og matt i lakken. masse vaskemaskin også. men lagde ein liten video snutt på den. så håper den faller i smak.

 

 

heile jobben er gjort med ei maskin. den nye roterende Flex PE 14-2 150, dette er ei meget god maskin.

slutta av utan svir eller kjørespor. heilt svar blei den. men nokon dype riper måtte bli igjen.

 

gleder meg til neste bil dei kommer med.

 

  • Liker 2
  • 1 year later...
Skrevet

Alt for lenge sidan eg har besøkt dette forumet. men. her er ein av mine mange jobber sidan sist...2021.

 

Her er bilde og litt film og min siste svarte BMW med orginal lakk.. dette var hard lakk...masse trykk for fjerne stiper men berre sjå resultatet.

Denne hadde ei stygg laang stripe langs heile sida. var vist autovern i bildet. men dette fekk me til faktisk,

 

min fb. side.

https://fb.watch/fWl5CTDet8/

 

 digger CSI pruduktet eg brukte. OG sef. roterende maskin.

det kom fusso på til slutt for langvarig bilglede.

 

takk for du tok tid å sjå dette innlegget.

 

P_20221002_135502.jpg

P_20221002_144304.jpg

  • Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår