Gå til innhold

Nye regskilt.


hanso

Recommended Posts

Har to bulkete, hullete og matte reg.skilt på bilen. Hvor får jeg bestilt meg nye tru? Noen her som har gjort det?

På biltilsynet.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilt får du hos BT. Etter min mening er de nye plastskiltene stygge, så jeg er glad jeg skaffet meg nye i fjor.

De nye er riktignok billigere, men de passer ikke i EU-skiltholderene.

Ser forøvrig ikke at det står noe om uoriginale skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egenbestillte skilt er vel lov så lenge de har samme font, størrelse og refleks som originale, siden jeg mener det ikke står noe om at de skal være produsert av statlig godkjent fabrikk etc. Om man kan bli anmeldt for dokumentfalsk med egenbestilte skilter er vel litt i gråsonen, så det kommer nok litt an på hvem som stopper deg. Man kan jo være veldig uheldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å bytte skilt på konebilen av samme årsak, og fikk opplyst det samme hos BTS ang størrelse, plast osv. Noen som har bilde av de nye så det går an å se på de? De koster bare 95 for et par da, i motsetning til 400 som de forrige kostet.

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye plastskilta vil aldri følge fangere ol. da de ikke lar seg bøye. De har ofte også en naturlig bøy som er motsatt av det fangeren har. I tilegg er de tykkere og må bruke egen skiltholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye plastskilta vil aldri følge fangere ol. da de ikke lar seg bøye. De har ofte også en naturlig bøy som er motsatt av det fangeren har. I tilegg er de tykkere og må bruke egen skiltholder.

De lar seg bøye lett som bare det de da. Mine følger kurven på frontfangeren den.

Borret to hull og skrudde den fast med skiltskruer. En blå og en hvit plasthette over skruehodene så syntes ikke skruehodet heller :)

Kjønner ikke hvorfor alle er så negative til dem egentlig. Liker den blande overflaten jeg.

Ser bra ut med nypolerte skilter som glinser som resten av bilen!

Får skiltholdere til disse skiltene også. Eneste ulempe er at de gamle skiltholderene ikke passer.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...