Gå til innhold

Hvilke produkter?


Armanic

Recommended Posts

Heisann! Har sansen for polering osv, jeg lurer på hvilke produkter dere vil anbefale for meg. Alt ifra vask, til innvendig.

Jeg har prøvd meg litt på en Opel Calibra, synes resultatet ble ganske bra :- )

På det andre bildet, så ser dere forskjellen, litt dårlig tatt men. Høyre side er ferdig, og venstre er igjen.

Håper på gode svar; priser og hvor jeg kan kjøpe godsakene er også fint :- )

Av maskiner så tenkte jeg på den Biltema Polisheren med to puter. Er den bra nok?

Har ikke alt for mye penger, er stundent og 18 år ;D

Mvh Mathias

post-970-1245278607_thumb.jpg

post-970-1245278658_thumb.jpg

post-970-1245278730_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Her er en start mht bilpleie:

Bilpleie for dummies

Biltema maskinen "funker" den med andre pads (cyclo feks) men det har vel vært en "liten" tendens til at de som har kjøpt den har hoppet fort over på noe som er hakket vassere etterhvert, dette da av to grunner, 1 den er ikke så bra, 2 den gir deg såpass resultater at du blir hekta og vil ha det enda bedre ;)

Scandicshine, godkjemi, swissvax, muc-off, blankbil, autobahn bilpleie, nanolotus er alle seriøse bra nettbutikker som leverer det som gjelder, så det er bare å kaste seg i det, shoppe litt rundt, eller gi pip fra seg her i tråden din om hva du vil ha eller trenger så kommer det svar.

velkommen også til DCN :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en start mht bilpleie:

Bilpleie for dummies

Biltema maskinen "funker" den med andre pads (cyclo feks) men det har vel vært en "liten" tendens til at de som har kjøpt den har hoppet fort over på noe som er hakket vassere etterhvert, dette da av to grunner, 1 den er ikke så bra, 2 den gir deg såpass resultater at du blir hekta og vil ha det enda bedre ;)

Scandicshine, godkjemi, swissvax, muc-off, blankbil, autobahn bilpleie, nanolotus er alle seriøse bra nettbutikker som leverer det som gjelder, så det er bare å kaste seg i det, shoppe litt rundt, eller gi pip fra seg her i tråden din om hva du vil ha eller trenger så kommer det svar.

velkommen også til DCN :)

Tusen takk :- )

Er allerede hekta : p Så det er enkelt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp rett på roterende av grei kvalitet! SKjønner man kanskje ikke har råd til å investere 2000 kroner med en gang. Men du investerer faktisk 2000kr i noe som varer lenge, fremfor å kaste 350kr ut av vinduet på biltema.På en maskin som ikke kommer til å vare lenge, er av relativt laber kvalitet, og bruker masse pads.

Det er et enkelt regnestykke. Maskinen fra biltema er grei nok den, men klok av skade, så hadde jeg ikke gått den veien på nytt.

Nei hopp rett på roterende.

Jeg måtte prøve og feile med biltema, nå får du muligheten til å slippe å kaste 350kr ut av vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp rett på roterende av grei kvalitet! SKjønner man kanskje ikke har råd til å investere 2000 kroner med en gang. Men du investerer faktisk 2000kr i noe som varer lenge, fremfor å kaste 350kr ut av vinduet på biltema.På en maskin som ikke kommer til å vare lenge, er av relativt laber kvalitet, og bruker masse pads.

Det er et enkelt regnestykke. Maskinen fra biltema er grei nok den, men klok av skade, så hadde jeg ikke gått den veien på nytt.

Nei hopp rett på roterende.

Jeg måtte prøve og feile med biltema, nå får du muligheten til å slippe å kaste 350kr ut av vinduet.

Hvor får jeg kjøpt maskinene da?

Billigst og best, noen foslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips på maskin som er økonomisk, og god: Hitachi SP18VA.

Den koster vel rundt 2000kr.

Har testet den selv og jeg kommer til å kjøpe en slik. :)

Tror dette blir den "beste og billigste".

Trogha og E46Johnny har vel hitachien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

X2

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny

X3

Kjøp i tilleg en god bakplate og noen gode pads så gjør du livet litt lettere i starten.

Kjøpte selv etter anbefalinger av truhaa her, meguiars so10 bakplate og pads litt dyrt men det gjør maskinen letter å styre, og det var den komboen Erik prøvde av meg.

Har nylig også kjøpt 3M perfect it lll bakplate og pads, men må si at flyten i maskinen er litt mer smooth med meguiars komboen, men det er meget cloce race mellom de to merkene.

Endret av E46Johnny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...