Gå til innhold

Valgets kval Swissvax Concorso eller E-zyme


Busch

Recommended Posts

Hei alle sammen

Jeg skal kjøpe meg noe mer voks. Hva skal jeg kjøpe ???

Swissvax Concorso eller E-zyme.

Hva tror dere gir best resultat på sort vw golf V stv ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....vanskelig valg så jeg støtter Ole Gunnar sitt forslag....begge :D

Tror ikke du blir misfornøyd men noen av de :)

Jeg tror heller ikke at jeg blir misfornøyd med noen av dem, og ja med tid og stunder blir det sikkert begge, men hvem skal jeg kjøpe nå ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Concorso er i allefall en UBER bra voks, så hadde jeg ikke hatt den og skulle valg nå tror jeg det hadde blitt Concorso først, er noe med "auraen" til Swissvax, du mangler liksom noe uten en high end voks fra de, Concorso er innstegs voksen i de høyere kretser, du får også med et ark med egen Concorso hilsen så vi som har den "finner" hverandre på feks fester ol og har det mer gøy en feks frimerkesamlere ;)

så Concorso sier jeg uten å ha testet E-zyme, alternativt klappe seg selv på skuldra og ta begge to ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
E-Zyme er sammenlignet med Rock...

Ja, du har skrevet det 2 ganger nå.. ;) Testet E-Zyme igjen i dag jeg, og må si den leverer varene til de grader.. RÅTT utseende på den. Nå har jeg også Concorso US, og det er ikke noe dårlig den heller... Men mener E-Zyme er et bittelite hakk over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke at jeg blir misfornøyd med noen av dem, og ja med tid og stunder blir det sikkert begge, men hvem skal jeg kjøpe nå ????

Det er jo noe med å ha en kvalitets voks fra swissvax tilgjengelig i samlinga si......men samtidig er jo ikke E-zyme noe "dårligere" enn Concorso.....så her må du bare gå inn i deg selv å finne ut hva som frister mest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...