Gå til innhold

Coating av frontrute?

Recommended Posts

Lars Skollerud
Skrevet

Hei. Fikk denne rakkeren her, Mr Fix9h. Skal være en Keramisk forsegler, og jeg antar det er primært for lakk. Kan dette brukes på vinduene også? Frontrute?

Ny på formuet her. Takker for svar.

Mvh Lars

9h.jpg

Laurel1988
Skrevet

Jeg la denne på den ene bilen før vinteren, på lakk og vinduer, det gikk helt fint og den ser tilsynelatende ut til å gi beading forsatt på deler av lakken.

Frontruten har ikke mye beading igjen å skryte av, men mye bruk av viskere sliter jo fort på det meste man har på vinduet.

Men har ikke fått tatt noen skikkelig vårvask ennå, pga lang vinter og lite tid til overs, så helt hvor holdbar den har vært er ikke godt å si før bilen er helt ren for annen skit.

• 3 weeks later...
Laurel1988
Skrevet (endret)

Edit, ved nærmere ettertanke la jeg vel egentlig bare eBay coating på nettopp panseret, og der var det helt dødt. 

Da la jeg den etter den anvisning som fulgte med, hvor man skulle gå over med våt MF klut etc.

Gir den et nytt forsøk på panseret, men nå legger jeg den på samme måte som CQuartz UK, så får vi se.

Endret av Laurel1988

Freakshow
Skrevet

legg heller en skikkelig coating som er laget for å legges på glass og du blir nok mye mer fornøyd! :)

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår