Gå til innhold

Loew-Cornell Fine Line Painting Pen - Forhåndsbestillinger


Tommy R

Recommended Posts

  • Forhandlere

Hei, og vælkømmin tæll gard... tråds.

 

Kjører tilbud på Loew-Cornell Penn frem til den har ankommet lagerhylla, til 249 inkl mva og frakt. Sendes rett i postkassa di så fort jeg får de inn.

 

Betaling kan gjøres med 14 dagers faktura fra Svea Finans, eller PayPal. Du holdes oppdatert på leveringsdato fortløpende pr. mail etter bestilling.

 

PS: Den er ikke gullbelagt.

 

https://storefot.no/produkt/loew-cornell-fine-line-painting-pen-perfekt-for-fylling-av-steinsprut/

 

loew-cornell-contents.jpg.482ca8ac626899d3dc8e9ac04778d9f1.jpg

 

Mvh.

Tommy

  • Liker 4

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone

Kuuuult 😎 Den nettbutikken din har potensiale, favorittmerkene under samme tak👍

 

Hvis du skulle gjetta på leveringstid, hva ville du gjetta da? Snakker vi 1 uke, 1 mnd, 1 år? Skal fylle steinsprut på brukisen før snøen kommer og det hadde vært knall å gjøre det med en sånn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
1 time siden, Capone skrev:

Kuuuult 😎 Den nettbutikken din har potensiale, favorittmerkene under samme tak👍

 

Hvis du skulle gjetta på leveringstid, hva ville du gjetta da? Snakker vi 1 uke, 1 mnd, 1 år? Skal fylle steinsprut på brukisen før snøen kommer og det hadde vært knall å gjøre det med en sånn!

Takk for det! Blir noe mer 3D etterhvert, pluss et par andre kule ting. 

 

Jeg håper innen 2 uker, skal være på tur over dammen as we speak 😊

  • Liker 1

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone
53 minutter siden, Storefot skrev:

Takk for det! Blir noe mer 3D etterhvert, pluss et par andre kule ting. 

 

Jeg håper innen 2 uker, skal være på tur over dammen as we speak 😊

3D er konge! Så du hadde Pink og Gold Nugget allerede, knallprodukter :) 

 

Høres bra ut! Da blir det å bestille en :) Vet du forresten om noen som bruker Idrobase tilbehør med på Foma Proff? Kjøpte svivel til Kränzle, men denne ble for trang. Fikk skrudd den i lansen men ikke i slangen.. Drit å kjøpe mer spylerutstyr som i verste fall ikke passer :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

249 for en sånn er jo helt greit mtp hva de går for ellers på eBay. Bestilt, betalt og jeg har smurt meg godt inn med vaselin, eh, jeg mener tålmodighet. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut dette [emoji108] Bestilt og venter "u"tålmodig [emoji23]

 

Ps: koster gullbelagt ekstra? [emoji28]

 

 

 

 

 

 

Max Protect Certified Detailer.

 

Tidligere: Opel Astra H GTC 1.7CDTI, Suzuki GSX-R600 K8

Nå: BMW F20 116i Estoril blå II

Biltråd

Instagram: rune_w_h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

Takk for bestillingen, guttær! Håper det nærmer seg noe nå snart B)

 

Angående vaselin @Christer, jeg legger ved en boks med noe som er hakket hvassere! 

 

Jeg kan legge et lag med gulltusj, @Runey

  • Haha 1

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

De første pennene kommer i dag, neste ladning er ikke langt etter. Har fortsatt nedsatt pris og gratis frakt :D

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer
On 8/22/2017 at 0:05 AM, Storefot said:

Takk for bestillingen, guttær! Håper det nærmer seg noe nå snart B)

 

Angående vaselin @Christer, jeg legger ved en boks med noe som er hakket hvassere! 

 

Jeg kan legge et lag med gulltusj, @Runey

Ooooh! Gleder meg :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I love goooooold


Må prøves asap

  • Liker 1

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

Satser på at pennene går i posten på Tirsdag 👍

  • Liker 1

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min i går og selv om den ikke er gullbelagt var den ganske gylden :P Ser frem til å prøve den fremover!

  • Liker 1

Max Protect Certified Detailer.

 

Tidligere: Opel Astra H GTC 1.7CDTI, Suzuki GSX-R600 K8

Nå: BMW F20 116i Estoril blå II

Biltråd

Instagram: rune_w_h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Ja eg har hatt en slik nå i 1 år ca funker bra, bare å passe på å rengjør etter bruk :) før brukte eg å blande i ca 10% klarlakk  før eg la i stensprut på dei lakkstiftene som lar seg blande, men det bør man ikke gjøre med denne pennen det herder litt for fort. :) det er min erfaring

  • Liker 4

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Fant min i postkassen i går etter å ha vært bort hele helgen; ser veldig bra ut og jeg gleder meg til å fylle i steinsprut med den. Tannpirkere, børster og pensler kan ta seg et stev mtp kontroll over mengder lakk man legger i, denne her er jo helt suveren.

  • Liker 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...