Gå til innhold

Autodoc.co.no, bildeler alle merker

Recommended Posts

Skrevet

Har nylig funnet denne nettsiden hvor det er utrolig billige bildeler til mange merker :D Akkurat nå er det gratis frakt!

Varene sendes fra Tyskland med DHL og Posten overtar i Norge.

Fortollingsgebyret, som er 140kr hos Posten, er allerede betalt og derfor blir det bare moms når du henter pakken. Handler du for under 350kr blir det momsfritt.

www.autodoc.co.no

• DCN Poeng 1
Skrevet

ADVARSEL!

Vil på det sterkeste advare mot å handle fra dette og andre domener tilhørende Alexej Erdle. Han driver også http://www.autodeler.co.no/ som jeg har forsøkt å handle fra i høst. En mindre del av bestillingen ble levert, men da jeg begynte å etterlyse den største andelen begynte problemene å tårne seg opp. Gjennom en lang rekke telefoner, chat og e-post fikk jeg omsider tilbake pengene de urettmessig hadde trukket fra kredittkortet mitt. Tonen fra selskapet var useriøs og truende. De ønsket til og med kopi av både pass og bankkort (!) og når de ikke fikk det opphørte all dialog. Det var først når jeg truet med advokat fra et større firma i Berlin saken fikk sin ende.

Kristian
Skrevet

Bestilte meg en ny dynamo derifra kvelden den 19. mars, og sendt fra de den 22. mars. Fortollet i Norge i dag og på veg til meg med Posten, så får vi se hvordan det går videre.

Valgte faktura fra Klarna så slipper å betale før varene er kommet og funnet i orden.

Virker bra så langt i hvertfall.

Skrevet

Har vel flere nettsider som er prikk like. Forskjellig priser også faktisk på en del ting selv om det er samme man bak. 

Har brukt de en del og fått delene overraskende fort til å være fra utlandet. Veldig fornøyd fram til nå. 

Skrevet (endret)

I følge Mr.Bean kan det bli problematisk om det først skulle være at varen ikke kommer fram.

Har hvertfall selv bestilt en del derfra i det siste og alle pakkene har kommet fram ganske kjapt. Til og med på døren :P

Får også en rabattkode på 5% som man kan bruke på neste bestilling.

Ser også at det finnes flere slike nettsider som er helt like.

Endret av ammaboy
Skrevet

Har brukt denne siden selv en gang, var ikke noe problem å bruke dem. Fikk de anbefalt av en kollega av min far som brukte dem en god del. Men selv foretrekker jeg å handle fra Rexbo (tyskland) eller FCP euro (amerika)

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

Skrevet

Chatboksen dukka opp, så jeg måtte bare... Dog, er tydelig at hu jeg snakker med bruker Google translate e.l. 

1.png

2.png

• DCN Poeng 7
Polsokk
Skrevet

Hirr hirr hirr :rofl1:

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

• 6 months later...
Skrevet (endret)

Har handlet her flere ganger nå og har gått fint for min del hver gang. 

I tillegg kommer 25% mva. om beløpet er over grensen på kr. 350,-

Siden det er gratis frakt kan alle smådeler bestilles enkeltvis slik at du slipper mva.

Edit: Ser at det nå ikke er fri frakt så da utgår det å bestille enkeltvis.

Endret av Kristian
Skrevet

Takker for svar. Stod svær lite om hva man kan forvente i ekstra kostnad utover det man betaler i nettbutikken, men det er kanskje slikt man må vite/finne ut av selv..

Uansett, blir kanskje et kjøp herfra i løpet av vinteren, men klarte å unngå impulskjøpet det gikk mot i går kveld ;)

Det var forøvrig 10% på alt i går, i dag er det gratis frakt ;) 

Skrevet
14 minutes ago, mr. Ve said:

Takker for svar. Stod svær lite om hva man kan forvente i ekstra kostnad utover det man betaler i nettbutikken, men det er kanskje slikt man må vite/finne ut av selv..

Uansett, blir kanskje et kjøp herfra i løpet av vinteren, men klarte å unngå impulskjøpet det gikk mot i går kveld ;)

Det var forøvrig 10% på alt i går, i dag er det gratis frakt ;) 

Hvis du leser det jeg skrev i første post så svarer jeg på det :)

On 29/03/2016 at 9:49 PM, ammaboy said:

Har nylig funnet denne nettsiden hvor det er utrolig billige bildeler til mange merker :D Akkurat nå er det gratis frakt!

Varene sendes fra Tyskland med DHL og Posten overtar i Norge.

Fortollingsgebyret, som er 140kr hos Posten, er allerede betalt og derfor blir det bare moms når du henter pakken. Handler du for under 350kr blir det momsfritt.

www.autodoc.co.no

Har bestilt maaange deler fra den siden nå, og har aldri hatt noe som helst problem. Legger ved adressen til jobb så kommer de og leverer der mellom 8-16 :D Sinnsyke priser altså. I helgen var det 10% rabatt på alt så derfor ingen fri frakt. Nå er det tilbake til normalt med gratis frakt :) Bruker også å bestille ting hver for seg slik at det kommer under 350kr per pakke.

• DCN Poeng 2
Skrevet

Supert!

Hadde vært fint om noen kunne skrevet i denne tråden ved spesielle tilbud fra autodoc.co.no (som f.eks det som nettopp var, 10% på alt).

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har bestille deler herfra nå og de etterspør kopi av pass og 4 siste siffer på visa kort og utløpsdato på Visa-kortet. Er det vanlig? Er det trygt å sende den informasjonen til dem?

Skrevet
6 minutter siden, Sussi skrev:

Jeg har bestille deler herfra nå og de etterspør kopi av pass og 4 siste siffer på visa kort og utløpsdato på Visa-kortet. Er det vanlig? Er det trygt å sende den informasjonen til dem?

Det ville jeg ALDRI gjort!

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Skrevet
2 minutter siden, TobiasW skrev:

Det ville jeg ALDRI gjort!

Jeg ser flere har bestilt varer og fått de levert men er det blitt spurt om pass og nummer på visakort hos dere?

Skrevet
46 minutter siden, Sussi skrev:

Jeg ser flere har bestilt varer og fått de levert men er det blitt spurt om pass og nummer på visakort hos dere?

Nei det har jeg aldri opplevd, sjekk om den e-posten virkelig kommer derifra.

Skrevet

Det står jo at de aksepterer PayPal som betalinsgmiddel.  Bruk det!

Ved bruk av kredittkort (Mastercard, ordentlig VISA, etc) så er det nok å opplyse om kortnummer, utløspdato og CSC (3 siffra) kode på baksiden.

Krever butikken noe annet, styr unna.

Skrevet

Bestilte varer derfra og fikk mail om det var greit at de sendte billigere deler som var identiske. De pengene jeg hadde til gode ble overført til konto. Meget fornøyd så langt.

Skrevet

Ser de har "black friday"-tilbud nå, - 17%. Det er det beste jeg har sett på den siden, MEN, tilbudet går ut kl 00:00 i kveld. Altså når black friday faktisk starter... Rart? Tror dere de har mer/annet salg etterpå?

• 3 weeks later...
Skrevet

Handlet Eibach senkefjærer på black friday, mottok dem for et par dager siden med et lite gebyr (forventet). Alt i alt fornøyd.

Skrevet

KOmpis bestilte noe der ifra. fikk feil vare. da svarte dem ikke lenger på mail. æ kommer ikke handle der ifra.

Skrevet

Noen som har en formening om når denne pakken kan hentes på posten??Håper på før jul men....

Latest status

international.gif?1482141959538
The shipment has been sent from origin country.
2016-12-17 00:53, HAMBURG ISPS, Germany

• Event Time Location
    The shipment has been sent from origin country.
    2016-12-17 00:53 HAMBURG ISPS, Germany  
    The shipment has arrived at the export terminal.
    2016-12-17 00:18 HAMBURG ISPS, Germany  
    The shipment has been collected.
    2016-12-16 16:52 DE-15562, Germany  
Where is the shipment now?
Skrevet (endret)

Burde vært scannet inn hvis den har kommet inn til lands her. Isåfall er du ytterst heldig.

Endret av johnsen90
  • DCN Poeng 1

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår