Gå til innhold

Noen fortjener en god omgang juling


Tiger

Recommended Posts

Så lenge det ikke smaker dritt, kan det godt være dritt for min del. Men er sender alltid et drepende blikk på den som lager kebaben, så de skjønner at jeg ikke leker klubb. Et drepende blikk på kebaben tar også livet at de værste bakteriene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man ikke vet har man ikke vondt av... er mye gris man ikke tenker på faktisk. I Tønsberg i dag var det en gutt på ca. 10 år ca. som spilte en slik demo-Xbox ting hos Spaceworld, ratt og pedaler. Hver gang han venter på at spillet skulle laste så pillet han nese for harde livet. Etter han kom en kar i begynnelsen av tyveårene for å prøve seg... han la selvfølgelig hendene på samme rattet. Etter en kort runde gikk karen i begynnelsen av 20-årene for å kjøpe seg pølse. Med andre ord kunne du puttet busene til guttungen rett på pølsa ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Steike skoTner du kan få ordlagt deg... begynner med hansker jeg tror jeg.... grøss

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo
hmm, er det derfor vi vaker bilen så ofte :rolleyes:

Jepp, det er derfor. Man vet aldri når noen med rester av "special sause" på nevene har tatt i bilen din vettu.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...