Gå til innhold

Rust på Audi A4 B8 2011


ek88audi

Recommended Posts

Hei,

Håper noen kan gi meg noen svar :)

Var og vasket denne i går og fant ut at det var rust ved dør hengslet på sjåfør siden

Samt av hjulbuen der det begynt og komme rust bakerst/nederst ved hjulbuen.

Bilen blir fem år nå i år, er det noe og hente hos Audi verkstedene?

Se bilder!

Mvh EK

H.Side.JPG

V.Side.JPG

Rust.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AppelsinSkall

Rust rett bak hjula er ikke noen overraskelse, da det blir omtrent sandblåst hver dag, men inni dørhengslet var ekstremt dårlig.

Jeg vet ikke, men synes absolutt at dette er noe Audi bør ta på seg. Garantert ikke noe de vil ha ut i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i hjulbuen får du garantert ikke dekket viss ikke forhandler tar det på sin egen regning,men på dørhengsla mener jeg du får dekt.Jeg fikk sinkslipp bak på samme sted som deg på min 2012 modell bmw og fikk avslag på rustgaranti som endte med at forhandler tok det på sin regning å bare det var flax.Men skader ikke å prøve seg da :) ,lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg hadde problemer med rust i hjulbuene på min Audi A4 B8 2009 modell for eit par år sidan og det vart dekt av Audi. Møller Romerike laga ein skaderapport som vart oversendt til Audi i Tyskland og etter eit par veker så eg fekk svar om at denne skaden vart dekt av rustgarantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har også en 2011-modell som hadde akkurat samme type rustproblem i hjulbuene fremme. Det ble kommentert da de så på skaden hos Møller Ensjø at dette er et utsatt område på grunn av sandblåsingen når man kjører. De sendte inn en forespørsel og jeg fikk en uke senere beskjed om at de skulle ta det på reklamasjon. Jeg fikk dekket omlakkering av skjermene og det var innenfor 5-årig reklamasjonsfrist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har også en 2011-modell som hadde akkurat samme type rustproblem i hjulbuene fremme. Det ble kommentert da de så på skaden hos Møller Ensjø at dette er et utsatt område på grunn av sandblåsingen når man kjører. De sendte inn en forespørsel og jeg fikk en uke senere beskjed om at de skulle ta det på reklamasjon. Jeg fikk dekket omlakkering av skjermene og det var innenfor 5-årig reklamasjonsfrist.

Hei,

såpass ja. Er i kontakt med møller ensjø nå.

bilen blir fem år i oktober.

men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte det med sprekker. Jeg får heldigvis dekket det på garanti.

mener du selve lykten? Har sett det små sprekker på oversiden.. Får krysse fingrene og se om de dekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...